Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har hørt om en hysterisk morsom film med en svenske som drar på familieferie med sin nyinnkjøpte campingvogn. Filmen er litt gammel - kanskje fra 70 eller 80 tallet vil jeg tippe. Det er en veldig hissig svenske, og alt går liksom galt på denne ferien. Er det noen som vet hva denne filmen heter? Hilsen gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 31. oktober 2007 #2 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har hørt om en hysterisk morsom film med en svenske som drar på familieferie med sin nyinnkjøpte campingvogn. Filmen er litt gammel - kanskje fra 70 eller 80 tallet vil jeg tippe. Det er en veldig hissig svenske, og alt går liksom galt på denne ferien. Er det noen som vet hva denne filmen heter? Hilsen gjest Sunes sommar! Driitbra!! (er en barnefilm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 31. oktober 2007 #3 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sunes sommar! Driitbra!! (er en barnefilm) ..har ikke sett den, men, kanskje jeg burde.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 31. oktober 2007 #4 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vet du; den er hysterisk morsom, og MÅ SEES! Spesielt lillebroren er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. november 2007 #5 Del Skrevet 1. november 2007 Har hørt at den er helt hysterisk ja. Må bare få fatt i den. Hvor kan jeg få fatt på den tro? Blir iallfall lettere nå som jeg har tittelen. TUSEN TAKK for svarene!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 1. november 2007 #6 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg tror du må til Sverige, var der vi fant den ihvertfall. Sambo hukte tak i den med en gang han så den, for den MÅTTE han ha (han er svensk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 1. november 2007 #7 Del Skrevet 1. november 2007 Har hørt om en hysterisk morsom film med en svenske som drar på familieferie med sin nyinnkjøpte campingvogn. Filmen er litt gammel - kanskje fra 70 eller 80 tallet vil jeg tippe. Det er en veldig hissig svenske, og alt går liksom galt på denne ferien. Er det noen som vet hva denne filmen heter? Hilsen gjest Jeg trodde du kanskje tenkte på Vi hade i alla fall tur med väderet, hvor de bla. har en helt hysterisk scene i en bilvaskeautomat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 1. november 2007 #8 Del Skrevet 1. november 2007 Har aldri sett filmen, men fniser godt for meg selv her jeg sitter bare ved å lese omtalene deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 1. november 2007 #9 Del Skrevet 1. november 2007 Har aldri sett filmen, men fniser godt for meg selv her jeg sitter bare ved å lese omtalene deres... Jeg har virkelig fått øynene opp for svenske filmer, har flere med Bjørn Skifs (?) som er ganske ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest trådstarter Skrevet 15. november 2007 #10 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trodde du kanskje tenkte på Vi hade i alla fall tur med väderet, hvor de bla. har en helt hysterisk scene i en bilvaskeautomat... Hm... Jeg tror du har rett. Vi kjøpte Sunes Sommar, og har akkurat sett den nå. Ble skikkelig skuffet. Det var jo ikke den! Det er sambo som har sett denne filmen for mange år siden, og han kjente ikke igjen filmen i det hele tatt - men derimot nevnte han at det var en hysterisk scene med en bilvaskeautomat i den filmen han mente. Vi sjekker ut denne du nevner! Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå