Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Lurer veldig på denne kåpa:Kåpa Er litt skeptisk til ellos, men med 50% rabatt kommer denne på 300,- pluss frakt, og det er den kanskje verdt? Noen som har denne? Er den fin "på ordentlig" også? Liker kragen så godt, men altså....skeptisk! Link fikset, pga skjermbildet forskjøv seg. Tabby, mod. Endret 31. oktober 2007 av Tabby
venus* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Fikser linken: Kåpe Tenker du på kåpen i den grønnfargen? Jeg synes egentlig kåpen var litt kul, men fargen likte jeg ikke. Nokså dyp hals på den, men sikkert ikke noe problem med skjerf. Så altså: i en annen farge, for 300 kroner. Absolutt!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Fikser linken: Kåpe Tenker du på kåpen i den grønnfargen? Jeg synes egentlig kåpen var litt kul, men fargen likte jeg ikke. Nokså dyp hals på den, men sikkert ikke noe problem med skjerf. Så altså: i en annen farge, for 300 kroner. Absolutt! Takk for linkehjelp! Nei, tenkte nok på svart. Limegønn kåpe blir litt for lite anvendelig tror jeg, selv om den er fresh nok Vil tro man går fort lei. Og blir "hu med den irrgrønne kåpa" Kåpa er bestilt i svart! Til den prisen er det jo egentlig ikke noe å lure på. Starter jakten på skjerf...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå