DIorGIrl Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Se Emne :] Mine er : Aromessence Circularome Balm Aromessence Sculpt Firming Body Concentrate Cleansing Milk Tonifying Lotion Hydra Floral Anti-Pollution Flower Dew Moisturising Gel-Cream for Eyes Så har jeg bestilt clay and herbal mask . :]
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 liker også clay and herbal mask og neroli ansiktsolje.
Gjest Raptuza Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Elskar creme gourmande for tørr hud og angelique ansiktsolje!
Gjest Tulipa Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Decléor Aromessence Iris er den desidert beste ansiktsoljen jeg har prøvd .. man blir bare helt avhengig .. nydelig Noen dråper under fuktighetskremen ... Endret 31. oktober 2007 av Tulipa
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har tørr hud, og liker Nutri-delice-kremene, Angelique nattbalsam og aromessense, rose nattbalsam og aromessense, rensekremen for tørr hud.... (sikkert også flere ting). Decleor roer ned huden min, som er litt irritabel, når ingenting annet funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå