Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 Har tenkt på å kjøpe meg ny vibrator og kikket på en slik fingertupp vibrator (fant en på både Secrets og Konomeriet) Noen som har erfaringer med slike? Har først og fremst tenkt å bruke den samme men min kjære.. Kikket også på penis ringer. Ikke fordi han ikke holder lenge nok men fodi jeg synes klitoris ikke stumuleres nok under samlei.. Noen som har erfaringer med slike ringer..? Takker for svar! :D -Marie 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. april 2003 #2 Del Skrevet 9. april 2003 Etter å ha lest masse positivt om denne fingertupp-herligheten gikk jeg til innkjøp av en og har aldri vært så skuffa over noe som fikk så mye skryt i hele mitt liv. Ja jeg har prøvd en slik en og den fikk kort levetid, før den i full frustrasjon fløy ut vinduet. Jeg syns den var elendig.....men om du er veldig lett å tilfresstille kan den nok gjøre sin nytte den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 9. april 2003 #3 Del Skrevet 9. april 2003 Enig med Duchess! Ettersom det er klitorisvibratoren på samuraien som "gjør det" for meg, så tenkte jeg at en slik liten fingertuppvibrator måtte være tingen og kjøpte denne. Men ble kjempeskuffet... Den er ikke kraftig i det hele tatt, og vibrasjonen avtar kraftig når den presses mot noe - og det var jo liksom vitsen med hele greia, eller? 369 kroner ut av vinduet for min del hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. april 2003 #4 Del Skrevet 9. april 2003 Fikk en slik sak som Cupido selger på sin postordre for noen år siden, og må si at den er lite futt i. Bruk pengene på noe bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. april 2003 #5 Del Skrevet 9. april 2003 :oops: :oops: ....føler meg nesten som en kikker, når jeg tar steget inn i kvinners lille hemmelige verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alette Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg vil anbefale denne. Den kan mannen ha rundt penis så den stimulerer klitoris når dere har samleie eller du kan ta den lille vibratoren ut av penisringen og bruke rett på klitoris. Den vibrerer kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 #7 Del Skrevet 11. april 2003 Ja jeg har prøvd en slik en og den fikk kort levetid, før den i full frustrasjon fløy ut vinduet. Oida.. Hva sa naboene til det? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. april 2003 #8 Del Skrevet 11. april 2003 Ja jeg har prøvd en slik en og den fikk kort levetid, før den i full frustrasjon fløy ut vinduet. Sjekket du om det var noen som gikk under vinduet ditt først?? Vel, alt det gode kommer fra oven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. april 2003 #9 Del Skrevet 14. april 2003 Tenkte og investere i en slik, men ikke nå lengere! Takk for advarselen, jenter! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå