Gjest puselabb Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg skal på IKEA snart. Men så vet jeg ikke om jeg skal på Slependen eller Furuset. Jeg har aldri vært på IKEA Furuset. Så jeg lurer på hvem dere som har vært på begge liker best? Endret 31. oktober 2007 av puselabb
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror det er en smakssak. Jeg liker best Slependen, for det er der jeg har vært mest, men har inntrykk av at flere i Osloområdet liker Furuset best. (Kanskje fordi den er en anelse nærmere Oslo?) Det er litt mer kaos på Slependen, nå som de driver og bygger ut, men det er ikke så kaotisk at man ikke klarer å navigere seg rundt.
Gjest Heloise Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg skal på IKEA snart. Men så vet jeg ikke om jeg skal på Slependen eller Furuset. Jeg har aldri vært på IKEA Furuset. Så jeg lurer på hvem dere som har vært på begge liker best? Furuset er nærmest meg, men liker Slependen best, den er utbygget og har stort sett bedre utvalg. Men ikea er moro uansett, egentlig samme hvilken jeg drar til Furuset er jo i Oslo, og Slependen i Bærum, så er ikke rart om"Oslo-boere" kanskje bruker Furuset mest Endret 31. oktober 2007 av Heloise
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg handlet alltid på Slependen før, men gikk over til Furuset pga. ombygningen og trafikkaoset det var i en periode. Jeg bor omtrent like langt fra begge. Til tross for at jeg handler på Furuset, foretrekker jeg nok Slependen. Det er mer mennesker og lengre køer på Furuset. Den avgjørende fordelen med Furuset er imidlertid at det ligger rett ved Alnabru senter med haugevis av andre store butikker.
Gjest blåmobil Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 holder en knapp på slependen. men skal jeg kajpt ut/ inn for å kjøpe en lite vare er furuset best. Men for stor shoppin går jeg på Slependen.
Arkana Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg liker Slependen best (men det er også der vi har vært mest). Synes den er bedre organisert og deilig å slippe å gå gjennom hele lageret når man skal til kassen. (Og dessuten er det en stor og velorganisert SmartClub (betydelig bedre enn SmartClub på Alnabru) rett over veien, utrolig praktisk når man gjerne vil ta begge i samme slengen. )
Gjest puselabb Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Takk for svar, da tror det blir Slependen som vanlig :rosasmil:
Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Liker også det at smartclub er på andre siden av slepende, syntes furuset er så rotete, kanskje fordi jeg bare er der et fårtall av ganger. Dessuten ligger jo sandvika senteret like ved, så man kan også svippe en tur innom der, mens man enda er i den enden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå