Gjest CroMagnoMan Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes normale kvinneføtter er pene og feminine (vakre buer og former) men kan styre meg for tær. En kjappis med kjæresten i sommer ble en knall opplevelse da jeg synes det var dritsexy at hun ikke rakk å rive av seg de lyseblå step-sokkene (det heter det, sånne som ikke skal vises når man har sko på?). Jeg innrømmet min syndige fetisj for henne i etterkant og hun smilte og sa at det var helt ok, hun synes nemlig at tærne hennes er alt annet enn vakre så hun har flere ganger etter dette hatt sånne på under akten, både rosa, hvite og blå. Er jeg ekstremt heldig med valget eller hvordan hadde dere andre (jenter her inne) reagert?
FantasDick Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes ikke nakne mennesker kun iført sokker er særlig sexy, men hadde typen tent på at jeg hadde på meg sokker, så værsågod! Men hadde han tent på at han hadde på seg sokker under akten, hadde jeg prøvd å begrense det, for jeg synes det er skikkelig turn off. Jeg har forresten fobi for føtter, så liker ikke at oppmerksomheten trekkes dit.
Gjest StockDama Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Enig med zaphireh på denne. Men generelt er sokker på under akten en turn off for min del.
FrizzleSizzle Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Både tær og sokker er stygt. Lei, denne... :klø:
Bokormen Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Samboeren min elsker å ha på seg sokkene sine når vi har sex, og stort sett bryr jeg meg ikke så mye. Og lurer dere på hvorfor??? Jo, han liker ikke å bli kald på tærne... hehe Heldigvis er føttene hans det jeg vier minst oppmerksomhet til under akten, men noen ganger MÅ sokkenen av...
Crash Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor sokker er så turnoff, de bare er der liksom.. Helt i andre enden av kroppen Også slipper man å bli kloret opp av tånegler osv (jeg har litt fot-fobi.. ) Det hadde vært helt greit for meg å ha sokker/steps/strømper/hvasomhelst på, og litt kult å finne ut at typen har en såpass "enkel og konkret" ting han tenner på Endret 31. oktober 2007 av Miros
Luce Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes ikke nakne mennesker kun iført sokker er særlig sexy, men hadde typen tent på at jeg hadde på meg sokker, så værsågod! Men hadde han tent på at han hadde på seg sokker under akten, hadde jeg prøvd å begrense det, for jeg synes det er skikkelig turn off. Jeg har forresten fobi for føtter, så liker ikke at oppmerksomheten trekkes dit. Passende avatar du har da
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 kunne ikke afisert meg mindere... sokk er sokk, sex er sex.. skjønner ikke hva det har med hverandre å gjøre kvinne 24
FantasDick Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Passende avatar du har da ..Men jeg har skofetish!
caso Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Passende avatar du har da Tenkte jeg også Sex skal da være med lyset av, og under dyna. Har ikke noe å si om man har sokker eller whatever på da vel? Skjønner ikke problemet.... ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå