treningsjenta Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 clean er en ny parfyme som lukter veldig godt. men fyyyyy s dyr den er.. 600 kr for 50 ml. synes det er kjempe dyrt jeg..var i hvertfall det den kostet da jeg sjekket prisen på den sist. noen som vet om noen steder de kanskje har den litt rimeligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 31. oktober 2007 #2 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den clean warm syns eg var god til sommarsbruk, lukta på den hin dagen på Esthethique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla_86 Skrevet 1. november 2007 #3 Del Skrevet 1. november 2007 600 kr for 50ml er jo ikke såååå dyrt da! Er jo det de fleste ligger på, sånn som dior, versace, armani o.l Du finner helt sikkert en flaske mye dyrere enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillefrø_* Skrevet 1. november 2007 #4 Del Skrevet 1. november 2007 strawberrynet har noen clean-parfymer.de koster riktignok over 200 kr der,så moms kommer i tillegg.likevel kan det hende det blir litt billigere.Hvilken av de er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda644 Skrevet 1. november 2007 #5 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) 600 kr for 50ml er jo ikke såååå dyrt da! Er jo det de fleste ligger på, sånn som dior, versace, armani o.l Du finner helt sikkert en flaske mye dyrere enn det der. 600 er dyrt! hehe. Min mening. Min grense er 400 for en 50 ml parfymeflaske. clean er en ny parfyme som lukter veldig godt. men fyyyyy s dyr den er.. 600 kr for 50 ml. synes det er kjempe dyrt jeg..var i hvertfall det den kostet da jeg sjekket prisen på den sist. noen som vet om noen steder de kanskje har den litt rimeligere? På Strawberrynet.com Alle clean duftene koster rundt 400 der,untatt clean baby girl. Noen som har prøvd den? den koster bare 211 kr for 60 ml! Endret 1. november 2007 av Linda644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signemor Skrevet 7. desember 2007 #6 Del Skrevet 7. desember 2007 hei, Har akkurat sendt med moren min handle liste på tax free`n der er serien endel billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. desember 2007 #7 Del Skrevet 7. desember 2007 hei, Har akkurat sendt med moren min handle liste på tax free`n der er serien endel billigere. De har ikke Clean på Gardermoen, vel? I hvertfall ikke for tre uker siden, som var sist jeg reiste. På innlandsavdelingen var jeg senest i går, og kunne ikke se noen Clean-parfymer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. desember 2007 #8 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg synes ikke noen av Clean-duftene lukter godt... Det er mulig å få dem billigere på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #9 Del Skrevet 15. mars 2023 Vel, nå koster det 785 kr for 60 ml. Mye dyrere Anonymkode: 8c9cb...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. mars 2023 #10 Del Skrevet 15. mars 2023 Selges Clean parfymar ned i 300 kr på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #11 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vel, nå koster det 785 kr for 60 ml. Mye dyrere Anonymkode: 8c9cb...b96 🤣🤣🤣 Haha! Anonymkode: fa27e...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå