treningsjenta Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 akkurat dette lurer jeg på. for det er virkelig noe jeg sliter med. uansett hvordan jeg påfører den, så blir vippene skikkelig klumpete, og setter seg sammen med edderkopp ben.. dette uansett hvilken mascara, men selvsagt er noen verre enn andre...
Umuriel Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Begynner innerst ved rota, gjør en liten "sikk-sakk-bevegelse" og drar ut. Har lite mascara på børsten, tørker alltid av litt, ellers kommer det for mye på vippene og da blir det klumper.
Trin Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg begynner innerst ved roten, og drar forsiktig ut. Her er hele poenget en god mascara. Jeg liker ikke de som er veldig "våte" Synes de blir klissete og klumpete :-( Estée Lauder er mitt favorittmerke Masse lykke til!
Carebear1 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ikke ha på for mye på kosten, som de andre her sier. Ta heller mange ganger og gjerne litt "sidlengs" på en måte - da får du på mere - før du avslutter på vanlig måte. Merke og form på børsten kan ha veldig mye og si. Får du det ikke til ville jeg prøvd en annen type. Man må prøve og feile litt før man finner drømme-mascaren
Rexina Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har et håndholdt speil med bevegelig håndtak og fipper speilet bakover så jeg ser vippene mine fra nedsida.. Så tar jeg en kost og prøver å ta av det overflødige på maskaraen, før jeg påfører med sikksakk bevegelse på vippene. Begynner på midten, så ytterst og til slutt innerst på de øvre vippene. Så vipper jeg speilet forover så jeg ser ned på meg selv.. og legger maskara på undervippene. da pleier jeg bare å ta tuppen på børsten og dra forsiktig over så det ikke kommer så mye. Noen ganger bruker jeg primer og lar den tørke før jeg legger maskara. Dette gjør STOR forskjell på mine vipper. Legger med venstre hånd på venstre øye og høyre hånd på høyre øye. også begynner jeg alltid med det venstre. Det er bare vane jeg har..
Gjest Indo Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 påfører fra roten og utover. Begynner innerst, og går utover. Sikksakk bevegelser hjelper mye på. Siden du er plaget med klumper, vil jeg anbefale deg og kjøpe en øyevipp-kam. "gre" vippene før maskaraen tørker helt, så blir de skilt fra hverandre.
Gjest Tweek Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gjør som de fleste, begynner ved roten og bruker sikksakk bevegelser ut. Det kommer alltid ekstra mascara på tuppen av børsten så det skraper jeg vekk før jeg begynner og de vippene som ikke står der jeg vil de skal stå eller at de klumper seg sammen så bruker jeg en nål og separerer dem.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Se opp når du legger på undervippene. Det er viktig å legge under først, da slipper du at det smitter av når du legger på resten. Det er kjipt å måtte gå over med q-tip etterpå. Hold hodet litt bakover og kikk i speilet når du legger på oppe. Da slipper du å komme borti huden oppe. Begynner i en kant og inne ved roten. Sikksakk bevegelser utover. Men litt mascara på kosten. Naturally glossy mascara fra clinique er en fin naturlig mascara som ikke kleber og ikke legger på for mye i gangen. Bare et tips
mee mee Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 sikksakk bevegelser.. noe jeg har gått glipp av i timen?
FantasDick Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Jeg vipper hodet opp slik at jeg ser litt ned på meg selv i speilet, tørker av overflødig mascara, begynner ved røttene og drar kosten med sikk-sakk bevegelser ut til tuppene. Bruker gjerne litt lang tid fra røttene til tuppene.
kitekatt Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Jeg legger alltid på oversiden av overvippene først. Drar bare kosten gjennom, også legger jeg på undersiden av vippene. Drar og kosten bare gjennom. Bruker sjelden på vippene under øyet, da bruker jeg isåfall vippekam etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå