Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest stardust
Skrevet

Hei alle sammen. Jeg skal gifte meg i august og trenger noen råd. Jeg sliter med at jeg innimellom får kviser på brystet og halsen, noe som må være den store skrekken når man står der og liksom skal være på sitt peneste i brudekjolen... Disse kommer i forbindelse med mens, OG stress, noe jeg mistenker at det blir mye av i ukene før bryllupet. Har noen noen gode råd å gi???? Jeg har begynt å ta sol-timer allerede, har ganske tander hud som det tar lang tid før blir brun, og jeg må begynne forsiktig.

Lurer også på om noen vet hva man kan gjøre med såkallte nupper på overarmene?!

Takker for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle sammen. Jeg skal gifte meg i august og trenger noen råd. Jeg sliter med at jeg innimellom får kviser på brystet og halsen, noe som må være den store skrekken når man står der og liksom skal være på sitt peneste i brudekjolen... Disse kommer i forbindelse med mens, OG stress, noe jeg mistenker at det blir mye av i ukene før bryllupet. Har noen noen gode råd å gi????

Ta deg råd til en tur til hudpleier NÅ, slik at du kan begynne en behandling med en gang eller bli sendt videre til hudlege. For mange tar det måneder å bli bedre.

Jeg har begynt å ta sol-timer allerede, har ganske tander hud som det tar lang tid før blir brun, og jeg må begynne forsiktig.

Du skal være veldig forsiktig med sol, noen acnetyper kan bli forverret av dette.

Lurer også på om noen vet hva man kan gjøre med såkallte nupper på overarmene?!

Disse nuppene kan være noe som heter keratotis pilaris og er små hornpropper i huden. Bruk en god peeling en gang i uken og smør deg med en god bodylotion. Ikke overdriv peelingen!

Takker for alle svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...