vesle-milla Skrevet 31. oktober 2007 #1 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei hei alle sammen :bukke: Jeg er nesten helt ny her, og tenkte jeg skulle prøve meg på en liten dagbok. Har skjedd mye i det siste, og av og til føler jeg for å lufte tankene mine litt Så hvorfor ikke her på kvinneguiden;) Først og fremst kan jeg lufte noen ord om meg selv. Jeg er en jente på 21 år, studerer, og samboer med en herlig gutt. Utenom det jobber jeg for å få endene til å møtes Hilsen Vesle-milla;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 23. november 2007 #2 Del Skrevet 23. november 2007 Hei hei alle sammen :bukke: Jeg er nesten helt ny her, og tenkte jeg skulle prøve meg på en liten dagbok. Har skjedd mye i det siste, og av og til føler jeg for å lufte tankene mine litt Så hvorfor ikke her på kvinneguiden;) Først og fremst kan jeg lufte noen ord om meg selv. Jeg er en jente på 21 år, studerer, og samboer med en herlig gutt. Utenom det jobber jeg for å få endene til å møtes Hilsen Vesle-milla;) velkommen og gratulerer med dagbok :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå