Gå til innhold

Eh

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er så fint på KG, er at du kan få skrive om det du er opptatt av, så sant det ikke bryter reglene.

Vi har også muligheten til å hoppe over tråder vi ikke synes er særlig spennende. Det er fritt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get a life...Har dere ikke annet å gjøre enn å kritisere, så la heller være å komme på KG. Ps:husk å registrere dere neste gang da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så er det litt større å bli tante enn å få seg nye sokker eller en firmenning... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg også Hege, og det er jo helt normalt å gratulere andre når fine ting har skjedd, som f.eks noen har fått barn, blitt tante, har bursdag osv. Jeg setter ihvertfall veldig stor pris på disse koselige innleggene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss da, dere to gjester,- er det så ille for dere å se slike innlegg at dere kommentere dette her ? Spør du meg, så er det deres spørsmål mye mindre interessant enn at Eowyn har blitt tante. Og det tror jeg de fleste andre her synes også.

Kan dere ikke finne et annet forum da ? Hvis ikke Kvinneguidens diskusjonsforum duger for dere ?

Bare et tips :wink:

Synes det er hyggelig å høre om brukere som har fått et nytt familiemedlem eller har bursdag jeg :)

Diva :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også snart bli tante for første gang :-)

Gleder meg VELDIG til det. Jeg har ikke skrevet om det her inne, men jeg har til gjengjeld plaget mine kolleger med min entusiasme over den forestående begivenhet :ler:

Ingen av dem har klaget, men det tør de vel ikke. Det er jo IRL (skummelt) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her ser jeg virkelig ikke problemet, tittelen på temaet sier jo veldig tydelig hva det står om så anbefaler deg å bruke ignorere funksjonen inne i hodet ditt gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke skjønne hva som er så galt med å gratulere noen....Er jo bare hyggelig! Så hvis du blir tante/onkel noen gang gjest, så betyr det at ingen skal komme å gratulere deg med ditt tante/onkelbarn? Eller barn for den saks skyld? Helt latterlig kommentar spør du meg. Og hvis du/dere er registrerte brukere, så synes jeg det er utrolig dårlig gjort å holde på slik som dette! Er dårlig gjort selv om du ikke er registrert heller, få en annen hobby enn å plage andre inne på KG.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg benytter sjansen til å gratulere deg her Eowyn! GRATULERER!!!!!

Koselig med udelt positive tråder uten diskusjonsrom. Herlig!!!

(Jeg og vil - men søstera mi vil IKKE :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor interessant er egentlig dette: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=30011

Jippy, jeg har fått meg nye sokker, liksom! Eller jippy, jeg har fått enda en firmenning!

Tråden er jo også lagt under Personlige meldinger til andre brukere på forumet der man kan skrive om sånne saker. Synes det er en fin tråd og det er tydeligvis mange som synes det er interessant og koselig.

Så det så!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og fordi GJESTER ikke kan skrive der inne og ødlegge tråden med spydigheter, så måtte de bare inn hit for å få det ut :ler:

hihi, x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med xeyes :D

Deilig med et "fristed" fra spydige gjester :ler:

Synes det er kjempekos med slike hyggelige tråder jeg og, og det er faktisk stort å få tantebarn - større enn å kjøpe sokker til ti kroner på Europris iallefall. MEN, om du, gjest, vil legge inn en tråd på det så hvorfor ikke? Det er ingen som hindrer deg, og jeg regner med du får respons :ler::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Eowyn!!

(Og Sissan... har du latt søstern din få gleden av å bli tante da lissom? Kanskje hu venter på deg da? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for dette skal jeg lage en helt egen tråd når jeg blir tante igjen i Juli.

Kan forsåvidt starte en diskusjon om sokker også jeg. Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...