Gå til innhold

en kjæreste det er umulig å kjøpe gave til!

Gjest Gjest_luna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_luna_*

Heisann alle sammen:)

Dette er vell en veldig typisk ting å spørre om, men hva i all verden gir jeg til kjæresten min? han har bursdag i nov. og det er snart jul. Jeg vil at det skal være noe han liker,gjerne noe personlig. Jeg kan bruke opp til 2000 kr på gaven. Han er veldig pc interesert. Jeg har prøvd å fiske etter hva han ønsker seg og da sier x box 360, men har desverre ikke råd til det....de koster jo bortimot 4000 kr. what 2 do?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vell en veldig typisk ting å spørre om, men hva i all verden gir jeg til kjæresten min? han har bursdag i nov. og det er snart jul. Jeg vil at det skal være noe han liker,gjerne noe personlig. Jeg kan bruke opp til 2000 kr på gaven. Han er veldig pc interesert. Jeg har prøvd å fiske etter hva han ønsker seg og da sier x box 360, men har desverre ikke råd til det....de koster jo bortimot 4000 kr. what 2 do?!

Veldig vanskelig å gi noen tips med så lite info, men mener du å bruke 2000 kr til sammen, eller 2000 kr til bursdag og 2000 kr igjen til jul?

Evt kan du jo gi han et gavekort på 2000 kr som han kan legge i en xbox 360, og betale resten selv, evt alliere deg med foreldrene hans og gå sammen med de og kjøpe en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk xbox360 til jul i fjor (kombi jul/bursdag), og jeg betalte da under 3000,- for den. 2700,- mener jeg. Ellers så selger de jo Nintendo Wii til rundt 2000,-

Evt. så kan du jo gi ham et gavekort på 2000,- så kan han legge i resten selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest_luna_*31.10.2007 (07:30)

Heisann :)

Så d var en som ønska seg xbox 360 her... Samboern min og jeg skal selge vår. Alt som følger med i en orginal eske pluss 5 originale spill... Maskina har vært brukt en eller to ganger og er da selvfølgelig helt som ny.. :) Grunnen er at vi nettopp har flytta sammen og begge har spillkonsoller fra før.. Har rett og slett ikke tid til å bruke alt.. Tenkte på 2500,- for den.. Veit ikke hvor du bor, men vi bor i Drammen.. I tillfelle d ikke er langt unna, kan den jo kikkes på før kjøp, og hentes istedet for å sendes i posten... :)

Bare å si fra hvis du er interessert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min har nok lyst på noe sånt..:) men veit ikke om jeg vil kjøpe det til han-da kkommer han til å sitte klistra fast til skjermen for en goood stund framover.........!

:-P

men skal tenke litt på det jeg --om jeg kan gjøre det jeg og!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg kjæresten din, men jeg ville tenke at tvspill må være en av de dummeste gavene å gi til sin kjære, ihvertfall for deg selv. Jeg ser for meg at det kommer til å ende som det ofte gjør, med at han drukner i spillet og at du blir mer og mer ensom for hver dag som går.

Når du har et budskjett på 2000kr ville jeg heller prøvd å være litt kreativ, kanskje tenke på noe som ikke bare kan pakkes inn og legges under treet. Jeg vet ikke hvor dere bor og hvilke muligheter dere har der, men jeg ville tenkt noe i retning av en opplevelse. Enten å skaffe billetter til en konsert, fotballkamp, standupshow el. alt etter hva han liker, eller planlagt en fancy middag på en litt dyr resturant, overnatting for dere på et hotell ikke så alt for langt unna eller noe i den duren. Det kan være deilig for dere begge å komme dere litt vekk og bare være dere to sammen, og gjerne nyte litt luksus og/eller ha det gøy samtidig.

På den måten vil man gå vekk fra en gave som mest sansynlig bringer dere fra hverandre, og heller gått mot en gave som bringer dere sammen :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære fikk blant annet Logitech harmony universalfjernkontroll (èn kontroll til alt av tv, dvd, cd, osv, istedet for de fem som slengte rundt her før) og mx revolution trådløs mus til jul i fjor, det ble han superglad for! universalkontrollen kosta vel ca 500,- og musa 1000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Luna_*

her var det mange gode råd:) er litt enig med at han ville sittet klistret foran skjermen. Men jeg tenker at så fort han runder spillet så er han lei for en stund. Men kom på at jg kunne jo prøvd å kjøpe en bærbar hardisk. hva synes dere om det? er dette en god ide? han har lenge klaget over at pcen begynner å bli for full av filmer og musikk. Kunne jo vært greit. så hadde jeg hatt penger til å gå ut å spise eller noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk bærbar harddisk i fjor, og ble kjempeglad for det.

I år aner jeg ikke hva jeg skal gi til ham. Han ønsker seg sånn platespiller han kan plugge til usb-porten, men den koster et sted mellom 2 og 3000 og det har jeg ikke råd til (brukte nettopp 8000 kroner på 40. årspresang til ham)

Jeg tror faktisk jeg skal køpe noen klær til ham i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det jeg har kjøpt til mannen min tidligere:

Skikkelig armbåndsur

Logitech Harmony Universal-fjernkontroll (finnes forskjellige versjoner. Den jeg kjøpte kostet rundt 700kr).

Xbox360 (ikke Core, men du får jo kjøpt core billigere, så den har du kanskje råd til?)

Dlink-mediacenter-boks (bortkastet hvis han en gang kjøper Xbox360)

Instruksjonstimer til seilflyging

Skikkelig tørrjakke til elvepadling (kajakk).

I år har jeg tenkt til å kjøpe ekstern harddisk, da vi har litt dårligere økonomi. Jeg håper ikke han ser dette :ler:

Ellers så kunne jeg gjerne kjøpt Ipod Touch eller en HTTC Touch-mobil. Eller en Nintendo Wii eller en PSP. Grunnen til at jeg ikke kjøper Ipod Touch: Han kjøpte seg en annen Ipod fordi han ikke fikk lov til å kjøpe denne av meg (Jeg synes den var for dyr, og synes han kunne vente og ønske seg til jul), HTTC Touch-mobil: Han fikk ny mobil på jobb, Nintendo Wii: Blir for dyrt, og han har nok med Xbox 360, PSP fant jeg ut at han sikkert går fort lei.

Angående å kjøpe en spill-konsoll så er det noe du må vurdere om er lurt eller ikke. Mannen min bruker en del tid på å spille, og det kan kanskje skape konflikter i noen forhold. Jeg innfinner meg stort sett med det, da jeg bruker mye tid foran PC'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min har nok lyst på noe sånt.. men veit ikke om jeg vil kjøpe det til han-da kkommer han til å sitte klistra fast til skjermen for en goood stund framover.........!

:-P

men skal tenke litt på det jeg --om jeg kan gjøre det jeg og!?

Hei :)

Kan bare tenke på d du :)

Er 4 originale 360-spill, og ett vanlig xbox-xpill.. Samboern (som har litt meir peiling enn meg) mener d skal gå an å spille d på xbox 360 hvis en henter en kode på nettet.. (selve maskina jo kan kobles på nettet).

Selv har vi nå dem fleste spillemaskina nå.. PS1, PS2, Xbox og Nintento Wii.. Av egen erfaring så blir d nok kanskje litt spilling i bynnelsen før d automatisk roer seg.. Her er vi like spill-interessert begge to, så vi spiller da mye sammen :) Man kan vell ordne seg noen spill som begge synes er gøy.. :) Så tror nok ikke at d skal være noen stor fare for at jenta blir ensom.. :) Men da har hvertfall typen noe å gjøre da hvis han blir aleine hjemme noen timer, og evt hvis dama si er opptatt me noe annet :)

Det kommer vell an på hva en gjør d til selv ;) Går vell an å si ifra på en søt måte om han ikke kan legge fra seg spillet hvis en vil finne på noe sammen ;) Eller spille sammen... :)

Spilla er:

* Ghost Recon

* FarCry Instincts

* PGR 3 (Oroject Gotham Racing 3)

* Condemned

* Mechassault (d som var til vanlig xbox)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...