Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert engasjert i Ungdomsraad, ungdomens fylkesting og litt diverse tidligere...

Onsker i fremtiden aa bli mer engasjert i organisasjonsliv og politikk.... Ser at det er givende og lererikt... Er i dag medlem av ett par organisasjoner og ett politisk part... M

Hvor "'vanskelig'' er det aa faa mer verv???? Og hvordan er gradene i politikken??? Hva sier arbeidsgiver? er det negativt aa ha vert engasjert i KRF om man har en radikal arbeidsgiver??

Tenker ogsaa internasjonalt.

er bare interesert i deres erfaringer??? Noen som er veldig engasjert i ulike organisasjoner?

Skrevet
Jeg har vert engasjert i Ungdomsraad, ungdomens fylkesting og litt diverse tidligere...

Onsker i fremtiden aa bli mer engasjert i organisasjonsliv og politikk.... Ser at det er givende og lererikt... Er i dag medlem av ett par organisasjoner og ett politisk part... M

Hvor "'vanskelig'' er det aa faa mer verv???? Og hvordan er gradene i politikken??? Hva sier arbeidsgiver? er det negativt aa ha vert engasjert i KRF om man har en radikal arbeidsgiver??

Tenker ogsaa internasjonalt.

er bare interesert i deres erfaringer??? Noen som er veldig engasjert i ulike organisasjoner?

Det er bra å være engasjert, men du må også lære deg norsk rettskrivning om du skal gå gradene.

Skrevet

Nå skrev jeg forrige innlegg på engelsk tastatur. Vet også at rettskriving er viktig, men hadde sett pris på litt mer konstruktive svar!

Skrevet
Nå skrev jeg forrige innlegg på engelsk tastatur. Vet også at rettskriving er viktig, men hadde sett pris på litt mer konstruktive svar!

Selv på engelsk tastatur, som du kaller det, klarer man å skrive følgende ord korrekt:

Ungdomsraad (ungdomsråd - med liten u)

ungdomens fylkesting (ungdommens)

ett par organisasjoner (et par organisasjoner)

mer verv (flere verv)

interesert (interessert)

Man skal også kunne skrive godt og riktig som politiker, ikke bare prate :-) Og det er en god egenskap å lytte til alle råd (også disse) som kan gi deg et løft framover.

Jeg ønsker deg uansett lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...