Helene Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei, skal til London i julen. Leter etter billig overnatting, har ikke høye krav, det er byen som skal oppleves. Er det noen som har gode innsidetips??? Og så leter jeg etter en oversikt over undergrundsystemet, altså et kart. Har noen et tips om hvor jeg finner dette?
Gjest HB Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Kan ikek hjelpe deg med overnatting, men her er i hvert fall den offisielle siden til t-banen i London. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Gå inn på www.dinlondonguide.no. Der finner du alt du trenger av opplysninger om London. Kjempefin side!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Var nettopp i London og budde på eit av byens absolutt billegaste hotell. Veldig lite rom, utan vindauge, men eige bad, og heilt greitt for berre å kome innom og sove om natta. easyhotel Victoria var det, forøvrig, rett ved Victoria station. Heilt greitt, men veldig spartansk og knøttelite, eignar seg godt for unge turistar som ikkje er så nøye på standard. Hotellet er ganske nytt, så det var reint og fint der.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Uten vindu?? Ikke helt de samme brannkodene som i Norge, skjønner jeg. Hvordan skal du komme deg ut hvis det brenner utenfor døren din?
lillings Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Travellodge har saver og supersaver priser på utvalgte datoer. Både jeg og en kollega har bodd på disse hotellene, og de er helt greie. Så hvis du er heldig har de bra priser på de datoene dere skal dra:-) www.travellodge.co.uk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå