Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Tror dere vi kan bruke gavekortene på bøker fra 2007 i januar?? Håper det, for jeg har så lyst på "Boktyven" og "Den Trettende Fortelling", noen som har lest de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det nei.

Fastprisordningen er (har vært?) slik at bøker har fast pris det året de kommer ut + til mars (april?) året etter. Jeg har vist helt hukommelsessvikt her nå... får skylle på influensaen.

Uansett: Tror ikke vi kan regne med å få kjøpt 2007-bøker for gavekortene, de har nok satt "holdbarheten" på dem akkurat så kort at vi ikke får gjort det.

Skrevet
Tror ikke det nei.

Fastprisordningen er (har vært?) slik at bøker har fast pris det året de kommer ut + til mars (april?) året etter. Jeg har vist helt hukommelsessvikt her nå... får skylle på influensaen.

Uansett: Tror ikke vi kan regne med å få kjøpt 2007-bøker for gavekortene, de har nok satt "holdbarheten" på dem akkurat så kort at vi ikke får gjort det.

Mange av gavekortene hadde ett års gyldighet. Det betyr at man godt kan vente over den grensa.

Men det er vel et spørsmål om man kan bruke dem til dette uansett, eller om de har restriksjonene alikevel.

Skrevet

Okei. Jeg meldte meg inn nesten med en gang tilbudet om 1000 kr kom, og mine gavekort har et halvt år. Uansett skal jeg nok fint få brukt dem opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...