Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har peiling på hvilke parfymer som inneholder vanilje? Hva med hugo boss sin intense, og deep reed? Eller D&G The one?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vil si at for min nese inneholder alle mistenkte kandidater vanilje.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er som mange andre her på leting etter en ny parfyme. Lurer på om noen her liker Angel eller Alien fra Thierri M. Har egentlig ikke intrykk av at Alien er noe populær, ser ingen annonser for den og vet heller ikke om noen som har den?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 De er fine hvis formålet er å slå folk i svime... I min bok er begge to altfor sterke, uansett hvor lite du måtte påføre. Hva med Angel Innocent? En bittelitt mildere versjon av Angel.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Nei formålet var egentlig ikke å slå noen i svime Formålet var vel egentlig å finne en parfyme som egner seg til bruk på fest, julebord etc, har nok av parfymer som er fine til bruk på dagtid.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Til fest kan de nok funke bedre, ja. Hva med Hypnotic Poison fra Dior? Eller den nye Midnight Poison? Eller Prada (den originale, ikke Tendre eller den siste; Infusions l'Iris)?
Gjest Gjest_Stella_* Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har Alien, og synes den passer veldig godt til en kveld ute på byen. Definitivt ikke en parfyme for dagtid. Det at den er sjelden er bare et pre synes jeg. Ikke akkurat ok å dufte det samme som andre jenter i nærheten? Når det gjelder parfyme er det vel alltid best å følge sin egen nese!
Linda644 Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Princess - Vera Wang jeg syns den lukter vanilje men fås ikke i Norge Endret 31. oktober 2007 av Linda644
Gjest Raptuza Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Yves Rocher har ein rein vaniljeduft i spray 100 ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå