Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet dette:

- Slå av det blå lyset som blinker

- Få :) funksjonene

- Og tastlås

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d dumme blå lyset slår du av under: verktøy, innstillinger, telefon, display.. så sett slumremodus til av :)

er d slå på tastelås du mener? så er d i alle fall venstre valgtast og så stjerne.

:)-funksjonene innbiller jeg meg å ha hatt på før, men ikke sjans om jeg finner de igjen! kanskje jeg bare tar feil?

og så legger jeg til et spørsmål på slutten..

jeg var så sikker på at jeg kunne på min n73 sette ordboken til å autofullføre ord for meg. altså at d kom en stjerne bak de bokstavene du allerede hadde skrevet og så foreslo den ord og var generelt mye smartere enn den vanlige ordboken. har ikke n73 denne funksjonen? er d bare jeg som blander telefoner her? eller finner jeg den rett og slett ikke igjen? (dumme nokiamenyer....)

Skrevet

Takk nå forsvant hvertfal lyset.

Men jeg mener sån tastlås som går på av seg selv, Noen som har de innstillingene for automatisk tastlås ??

Jeg har ikke sett :) her på min hvertfall..

Skrevet

tror ikke d finnes automatisk tastelås nei :(

Skrevet

jo vet det finnes. Finnes masse ekstra stuff på nette til denne telefonen. Men jegvet ikke hvor :(

Skrevet

ja, jeg også tror du kan laste ned.. men d finnes hvertfall ikke på telefonen. søk på automatisk tastelås n73 så finner du d nok!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Heisann. Jeg ville bare si det at de finnes automatisk tastelås til nokia'n.. http://my-symbian.com/s60v3/download/search.php?name=Bemused <-- Her finner du mye til mobilen, og søker du på auto så kommer tastelåsen opp.. Den er gratis og veldig bra..! :popcorn:

Vis noen fant noe om sånn at ordene kommer opp når man skriver, så er det bare å svare på denne :goodbye:

Skrevet

Dårligere dritt telefon enn denne skal du leite lenge etter. Kjenner at blodtrykket øker når jeg tenker på det.

Min vanlige mobil er ødelagt (full av baby-sikkel) så jeg har lånt meg denne. herregud, jeg hater.

nå skal jeg iallefall slå av det dumme dritt blå lyset.

takk for tips.

• 1 måned senere...
Skrevet

Enig jeg har bare hatt tull med denne tlf fra dag 1 nesten. :kjefte:

For det første, så ringer en ut og dem du ringer til hører deg ikke, men du hører dem godt. Så må en altså slå av hele tlf og på igjen, så virker den. Å det har skjedd flere ganger, den skal ikke være sånn. Tlf har jeg bare hatt noen mnd så kan ikke si den er for gammel heller.

En annen ting er at den plutselig låser seg, eks meldinger blir stående fast, de blir ikke sendt ut, de går ikke å slette fra utboks. Da må en faktisk ta ut batteriet og sette sammen igjen for at det skal gå bort.

Bildene en har tatt blir plutselig helt svarte for så å plutselig komme tilbake igjen.

Det er alt for mye vas en ikke trenger på tlf, skjønner jo ikke halvparten av den en gang. Angrer virkelig på kjøpet, den er alt for avansert.

Hva er poenget med det blå lyset? Takk for tips på hvordan skru det av, det har irritert meg noe grusomt hehe.

En venninne ringte teleselskapet sitt og klagde for hun har samme tullet og fikk beskjed om at dette er en tlf en hele tiden må laste ned oppdateringer på fra nettet. Er dette tilfellet? Kjenner jeg blir varm i hodet, er det en j*** datamaskin jeg har kjøpt eller.

Syns batteriet og er dårlig på den, og jeg bruker tlf veldig lite i grunnen. Den ligger for det meste på bordet . Så den burde holde en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...