Snuselille Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Prøvde Dermalogica, men likte ikke rensen. Den var av de mer milde (Ultracalming cleanser), men gjorde likevel hudpartiene på nesen og mellom øyenbrynene kjempetørre. Og de områdene er til vanlig de mest oljete i ansiktet mitt. Resten er helt normal. Det er vel dette som er kombinasjonshud? Brukte Active moist og, men den ble for mild for de områdene som ble kjempetørre av rensen. Ellers gjør den at områdene føles enda mer oljete enn normalt utover dagen igjen. Iallefall, nå har jeg bestemt meg for å finne en plass som selger MD i utlandet. Og så må jeg finne ut hvilke produkter jeg skal teste ut. Må leite meg en peeling også. Har dere tips til hva jeg skal kjøpe til huden min? Jeg tror jeg har komb.hud. Men merkelig nok blir de mest tørre partiene de mest oljete etter noen timer. Så jeg blir ganske usikker på hva jeg skal hive meg på
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg prøvde den vanlige rensen fra MD, og huden min ble sinnssykt tørr av den. Kanskje du heller burde prøve noe mildere, for eksempel en rensemelk eller krem? Uttørkende produkter får bare huden din til å bli i ubalanse og produsere enda mer fett, og vips er du inne i en ond sirkel.
Snuselille Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2007 UCC hos Dermalogica er jo en ganske mild rens, men den var likevel hard nok på T-sonen min. Så jeg blir litt smålig forvirret, kan man si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå