Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 11 gåter om menn............... ************************************ 1. Hvorfor blir menn smartere når de har sex ? (Fordi de er koblet til et geni) 2. Hvorfor blunker ikke kvinnen under forspillet ? (Fordi de ikke rekker det) 3. Hvorfor trengs det 1 million sædceller for å befrukte 1 egg ?? (Fordi menn ikke stopper for å spørre etter veien) 4. Hvorfor plasserte Gud menn på jorden ? (Fordi en vibrator kan ikke klippe plenen) 5. Hvorfor har ikke kvinner en manns hjerne ? (Fordi de ikke har en penis å putte den i) 6. Hva har elektriske tog og kvinnebryster til felles ? (De var ment for barn, men mannfolk ender ofte opp med å leke med dem) 7. Hvorfor masturberer menn ? (For da har de sex med noen de liker) 8. Hvorfor har menn fått større hjerner enn en hund ? (Så de ikke hopper på en kvinnes legger under et coctailparty) 9. Hvorfor lagde Gud mannen først, deretter kvinnen ? (Man lager alltid en kladd før man gjør det skikkelige arbeidet) 10.Hvorfor tisser mannen gult, mens sæden er hvit ? (Så han kan forstå om han kommer eller går) 11.Hvor mange menn trengs for å ta ned et toalettsete ? (Det er ingen som vet det, da det aldri har hendt) Kom gjerne med noen dere også
Cidric Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Fy og fy, sjåvinistisk tullball! (Men nr. 3 har kanskje noe for seg... )
FrizzleSizzle Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Denne fikk jeg på mail på 90-tallet! Come on! Nr 6 har jeg personlig erfaring med, da.
Gjest StockDama Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Du har ikkeno blondevitser du vil fortelle i samme slengen når du først er inne på dårlig harry humor? =p
Gjest Rodion Calio-Mol Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 6. Hva har elektriske tog og kvinnebryster til felles ? (De var ment for barn, men mannfolk ender ofte opp med å leke med dem) Sist jeg sjekket, så likte også lesber og leke med bryster
Yme Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Jeg er enig med nr 7, men bortsett fra det syns jeg hele tråden var grusomt fornermene å jeg håper den blir moderert. Skjønsdiskriminering på sitt groveste! Hallo, vi lever i 2007, lizzm... *løper runkende ut av rommet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå