Gå til innhold

Drømmerollen

pilutta

Anbefalte innlegg

Jeg er musical-nerd, og prøver å få med meg "Drømmerollen" på NRK1. Men er det bare jeg som synes det er litt varierende nivå?

Feks, da Elisabeth sang "Aquarius" ikveld, tenkte jeg "auda!" flere ganger- men hun fikk kjemperos for sangen. Merkelig.

Også den grusomme versjonen av "I Don't Know How to Love Him"....uff.

Men Heidi er brukbar, da.

Blir iallefall minnet på hvorfor jeg ser musicals i London....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå så vi jo hvordan det gikk med Elisabeth da. Jeg så ikke det nummeret selv.

Jeg synes generelt at alle deltakerne bruker for lite dynamikk i sangen sin, og for mye brystklang.

Jeg synes faktisk at "I don´t know" var finere enn det inntrykket jeg hadde av sangen, men det må sies at aldri har hørt den fra en scene før. Men jeg synes at hun kunne brukt mer dynamikk, gjort sangen mer sår og sunget den roligere. Den blei nesten en sånn passelig hurtig kassegitarsang.

Apropos varierende nivå: IDOL!

Noen av finalistene er jo helt høl i huet dårlig! Heldigvis gikk en av dem ut på fredag.

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om alle andre elsker drømmerollen, gitt! Jeg har ikke veeeeldig mye imot det, Noman er sjarmerende når han skal herme etter dialekter i Nord-Norge. Jeg tror jeg heier på Silje, eller jeg gjorde det fram til i går. Heidi er kanskje bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den minst ille er Heidi.

Rart at ikke flere reagerer- for enkelte toner igår var jo vonde å høre på.

Men godt poeng du har med Idol og Drømmerollen- det forsvinner jo stadig noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg heier på Silje, eller jeg gjorde det fram til i går. Heidi er kanskje bedre?

Samme her :ler:

Jeg liker ikke Bibbi, hun er en fantastisk danser, men hun er ingen sanger. Veldig underlig... Og så er hun jo søt, men hun blir litt "over the hilltop" for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariella

Synes det er et koselig program å se på, men som mange har sagt, enkelte synger ikke bra. Jeg heier på Silje, og håper hun vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...