Gjest Stine* Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 En god venninne av meg fyller snart 30 år, og jeg tenkte jeg skulle gi henne en liten "oppmerksomhet". Vi er ikke så opptatt av å gi bursdagspresanger vanligvis, men siden hun nå blir 30 tenkte jeg altså jeg burde sende henne noe.. Da hun bor i en annen by, og jeg ikke aner hva hun ønsker seg, heller ikke hva hun allerede har av saker og ting, har jeg lurt på å sende henne et gavekort til en eller annen butikk hun liker. Men en kamerat av meg sier at gavekort er KJEDELIG, og at hun sikkert blir skuffet. Jeg burde heller gi henne en ting som hun vanligvis ikke ville ha kjøpt selv, og som kan senere "minne" henne om meg. Vel, slik jeg kjenner min venninne er hun ikke av den sentimentale typen når det gjelder materielle ting. Får hun f.eks en vase hun ikke liker, så gjør det henne ingenting å stue den vekk langt inn i skapet, eller gi den på loppemarked... Hva synes dere, er gavekort kjedelig? Og blir dere skuffet de gangene dere får som gave? Burde jeg finne på noe annet? Har dere i såfall gode tips til ei som "har alt", og altså noe som kan sendes i posten? (Kosmetikk, parfymer o.l får hun tak i billig gjennom reising på jobben, så jeg tror ikke jeg skal satse på det... Jeg er heller ikke typen som kan sette i gang å sy eller male hjemmelagde gaver. Tror ikke det hadde blitt noe fint minne om meg ) Hilsen den fantasiløse...
Edie Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 har ingen gode ideer. Ville bare si at jeg ikke blir skuffet over gavekort. Kan kjøpe det jeg vil og det som passer meg. Ikke det jeg vil ha av sambo, må jeg innrømme, men av en venninne? Ikke noe problem
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #3 Skrevet 9. april 2003 Gavekort er utrolig mye bedre enn å måtte late som om man liker en velment presang man helst ville ha byttet med det samme! Kjøp gavekort, du!
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2003 #4 Skrevet 9. april 2003 Jeg syns det er kjempefint å få gavekort jeg! Ok, det er ikke den mest personlige gaven, men vi vet jo alle hvor vanskelig det er å skulle finne på noe å kjøpe til enhver anledning!? Jeg har ingen problemer med å gi bort gavekort, og jeg blir veeeldig glad når jeg får det selv! :D
Gjest c75 Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 Hva med å sjekke med foreldrene hennes? Vi er en vennegjeng som snoket i alt av bilder,hjemmevideoer,opptakskasetter ol. Satte sammen en liten forestilling med alt dette.Det var kjempe suksess!!! Snørr og tårer og masse latter! Hun fikk oxo en åpen invitasjon på middag på denne byens beste restaurant,med en betingelse,den måtte benyttes etter lønningsdag og vi måtte inviteres!! :blunke: Hun var strålende fornøyd!! Lykke til!
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Hva med å sjekke med foreldrene hennes? Vi er en vennegjeng som snoket i alt av bilder,hjemmevideoer,opptakskasetter ol. Satte sammen en liten forestilling med alt dette.Det var kjempe suksess!!! Snørr og tårer og masse latter! Hun fikk oxo en åpen invitasjon på middag på denne byens beste restaurant,med en betingelse,den måtte benyttes etter lønningsdag og vi måtte inviteres!! :blunke: Hun var strålende fornøyd!! Lykke til! Kjempe flott presang, c75!! Tilbake til spørsmalet: Gavekort er helt greit, det! Men kanskje en idè og sjekke hvor gavekortet kommer fra? Om hun er veldig glad i musikk: Gavekort fra CD-butikk, Glad i ting og tang: Gavekort fra gave-butikk osv......
Gjest Étoile Skrevet 9. april 2003 #7 Skrevet 9. april 2003 Gavekort hos hudpleier er en annen god ide........ Så kan hun velge selv om hun vil ha f.ex hudpleie, massasje el. lignende.
MarianneE Skrevet 10. april 2003 #8 Skrevet 10. april 2003 Gavekort hos hudpleier er en annen god ide........ Så kan hun velge selv om hun vil ha f.ex hudpleie' date=' massasje el. lignende.[/quote'] Eller fra et Spa.......
Gjest c75 Skrevet 10. april 2003 #9 Skrevet 10. april 2003 Åhhhh,JA!!! SPA eller hudpleie/aromaterapi! Det var en god ide!! *ringe sambo å gi han et lite hint*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå