lillen Skrevet 10. april 2003 #21 Skrevet 10. april 2003 PS: Du har rett til å mase litt på legekontoret vettu; det er kanskje godt å få det overstått...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. april 2003 #22 Skrevet 10. april 2003 ja det har jeg ' date='har fått time til neste torsdag....[/quote'] Okay, ville bare spørre siden det er best at du gjør det så fort som mulig etter at du har bestemt deg. Du trenger ikke grue deg for evt. smerter for det er ikke vondt- bare litt ubehagelig og du blir raskt fin igjen. Også håper jeg for din del at du skaffer deg bedre prevensjon så du slipper dette en gang til. Minnie
Gjest Lottemor Skrevet 10. april 2003 #23 Skrevet 10. april 2003 tro meg Minnie M jeg skal nokk få inn en spiral.....så er jeg sikker på at jeg ikke kan glemme peransjonen og at jeg ikke får humösvingninger av det ......
Gjest Lottemor Skrevet 22. april 2003 #24 Skrevet 22. april 2003 Da har jeg vert hos legen...Torsdag var bare en standar rutine sjekk der de sjekket om utviklingen av forsteret var stoppet av seg selv og om ikke hvor langt jeg var kommet i svangerskapet. Ble kallt inn igjenn i dag for å ta en tabelett som skulle stoppe utviklingen av forsteret. Skal tilbake på torsdag igjenn for at de skal sett i gang utdrivelsen av forsteret,jeg blir da på sykehuset for at de skal ha komtroll på blödninger og om allt kommer ut som det skal og om det trengs kirurgisk hjelp for å få tömmt livmoren. Valgte den medesinske aborten for det vil kjennes mer naturlig,vil bli lettere for kroppen tror jeg og psyken og vite at det er over og det vil minne mer om en spontan abort. Så da var det avgjort og det endelige valget ble gjort i dag..... Kjennes godt å snart ha kommet til en ende på hele denne situasjoen og kunne komme seg videre med hverdagen og fremmtids planene.
Malou Skrevet 22. april 2003 #25 Skrevet 22. april 2003 Fikk lyst til å skrive et par ord til deg jeg Lottemor. Husk at uansett hva andre måtte mene, så er det din avgjørelse, og så lenge du har gjort det du mener er best for deg så er det den riktige avgjørelsen - for deg. Hilsen Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #27 Skrevet 24. april 2003 Ufin mot deg nå men var det ikke du som øsnket deg et barn da? Må si det er lettvint "nei, hadde ikke lyst på barn allikavæl jeg". I abort tråden sier du at du aldri vil ta abort jo? Helt til du ikke får lyst på barnet du ønsket deg allikkavæl?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. april 2003 #28 Skrevet 24. april 2003 Ufin mot deg nå men var det ikke du som øsnket deg et barn da? Må si det er lettvint "nei, hadde ikke lyst på barn allikavæl jeg". I abort tråden sier du at du aldri vil ta abort jo? Helt til du ikke får lyst på barnet du ønsket deg allikkavæl? Ett tips: skriv norsk, og ikke referer til ting du "tror" du har lest ett sted. Minnie
Gjest Lottemor Skrevet 25. april 2003 #29 Skrevet 25. april 2003 Kjäre gjest. Ja er det ikke rart,man tror at man vill men når ikke livs situasjonen er riktig for verken meg eller det barnet jeg venntet så tok jeg den besluttningen å ta det bort. Ja i dette tilfelle var det ikke så mye annet som var aktuellt å velge om du vil kalle det enkelt så versegod. Om du siktet til å såre meg så beklager,jeg blir ikke såret av en eller annen jeg ikke vet hvem er,hvorfor skal jeg ta til meg det du sier. Du er rett og slett ikke verdt å slöse tanker og fölelser på... Sorry at du ikke nådde målet ditt. Takk Minnie E. Jeg har faktisk skrevet at personlig så ville jeg ikke ta abort, men da hadde jeg heller ikke trodd at jeg skulle bli gravid igjenn uten å ha planlagt det eller önske det. Jeg er ikke redd for å innrömme mine feil så bare sleng med leppa allt du vil Gjest. ___________________________________________________________ Ellers så var jeg og tok en medesinsk abort i går. Selv om abort var det riktige valget nå så var det ikke noe lett oppgave å ta. Selveste utdrivelsen var ikke ille og jeg må si at jeg sörget ikke så mye over det barnet som ikke fikk bli noe barn. Har en tilden å bli likegjyldig,best sånn ellers så blir mann deppa bare av å se en på kjört katt langs veien når man er på bil ferie. Ikke det at jeg sammenligner en abort med en fremmed dö katt,men ville bare stauere hva jeg mente. Jeg re i fin form og må si jeg er glad jeg valgte den medesinske aborten,har jo tross allt en datter å ta meg av her hjemme. Angrer ikke valget og er nå lettet over å kunne fortsette med liv og planer det vi slapp da jeg fant ut at jeg var gravid. Hörer sikkert kynisk ut og kansje jeg er det. Det får nå bare stå sin pröve. Takk for gode ord og tanker. Nå skal jeg tenke på min fremtid privat som lotte og ikke lottemor,må tenke på meg selv nå eller så blir jeg hengene i en slik modus at jeg setter alle og da mener jeg alle för meg selv. Det kan aldrig bli bra.
lillen Skrevet 25. april 2003 #30 Skrevet 25. april 2003 Lykke til videre, Lotte! Håper alt går bra med deg! Masse tanker fra Lillen
Gjest Lottemor Skrevet 25. april 2003 #31 Skrevet 25. april 2003 Takk lillen du er god du Står faktisk utrolig bra til med meg for å nettop ha gjort det jeg har gjort. Kansje det er en del av mitt forsvar eller kansje jeg rett og slett var så i mot et barn til at jeg er lettet over at det ikke blir det. Kjenner at bare tanken på flere menneske liv å ha ansvar for er kvelende. Har jo tatt meg så og si av mine brödre alene siden jeg var 12 ,tok meg av min far da han siden han var mye syk til jeg var 17 og han döde. fikk min datter da jeg netopp hadde fyllt 20. Så har sammbo värt mye syk,så jeg har ikke hatt tid til meg selv siden för jeg var 12år og selv om jeg er bare 22år nå så föler jeg at jeg har hatt nokk å ta meg av og trenger fokusere på meg,mitte ene barn og min kjäre. det holder i lange baner. orker ikke leve på grensen til hva jeg takler lenger,vil kunne ha overskudd til å tenke klart etter tulla har lagt seg på kvelden.
lillen Skrevet 25. april 2003 #32 Skrevet 25. april 2003 Konsentrer deg om dere du, Lotte! Håper alt ordner seg etter hvert; du har jammen hatt mye å stri med! Forresten; kan du fortelle meg om du synes det var vondt å ta medikamentell abort? Jeg har en venninne som gjorde det før påske, og hun syntes ikke det var no verre enn menssmerter, så hun er nervøs for om alt er ute...!?
Gjest Lottemor Skrevet 25. april 2003 #33 Skrevet 25. april 2003 nei det var verre enn mens smerter,så du kan berolige venninen din om at ikke allt hadde vert ute hadde hun nokk hatt det ganske så vondt nå med tanke på betenelse i livmor ol. *lottemor*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå