Gjest Catwoman Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Hva er mest praktisk? Har en sånn vanlig standardtype med vinger til å brette ut - men kunne tenkt meg noe mer praktisk, men som likevel rommer mye. Hvis det finnes.... http://www.clasohlson.no/Archive/Images/Pr...9_100332_39.jpg - hvordan er den? Ser ut som den bare funker til småklær. Hva bruker dere andre? Har ikke noe vaskerom, så stativet blir satt der det passer, er for liten plass på badet. Om sommeren setter jeg det ut da. Skaper klestørking inne forrestne dårlig inneklima egentlig?
Gjest Fjellsippa Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har samme problem som deg. Tørker inne på sånt tørkestativ med vinger til å slå ut. Har ikke funnet noe bedre alternativ. Om sommeren setter jeg stativet ut på verandaen. Et problem med å tørke klær inne er at det blir mye støv av klærne. Men når man ikke har noe alternativ får det bare bli sånn. Om vinteren tror jeg det er en fordel med den ekstra fukten i huset, siden luften har en tendens til å bli tørr når det er kaldt ute.
Gjest Helen Parr Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg brukte også stativ med vinger tidligere. Fordelen med dette var at jeg kunne slå det sammen når jeg ikke brukte det. Nå bruker jeg tørketrommel mer. Fuktigheten er bare en fordel synes jeg. Inneklimaet er så tørt likevel.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har det Clas O. stativet, faktisk mer fornøyd med det enn det med vinger. Du har to "utstikkere" hvor du kan henge opp inntil 4 bukser, skjorter o.l. på hengere på hver side. Og du kan felle inn halvparten hvis du har liten plass. Eller hele når du ikke bruker det. Hos oss blir det fort veldig fuktig inne, så pleier å sette opp vinduet på minste åpningen når vi tørker klær. Men etter vi fikk tørketrommel er det ikke så ofte vi tørker på stativ lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå