Gjest nesten Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 har de par-tre mnd datet en fyr.er tiltrukket av ham, synes han er kjekk, morsom, snill, sympatisk, sosial osv osv - hele "listen" er på plass. han er veldig romantisk og har i de siste gitt utrykk for hva han føler for meg - og fyren er hodestups forelsket i meg. jeg har litt problemer med å gjengelde det. ikke fordi jeg ikke føler noe for ham,for det gjør jeg, men fordi jeg har alltid trengt tid på slike ting, tror ikke jeg har vært stormende forelsket hele mitt liv.. gleder meg til å prate med ham hver dag, og blir glad når jeg får mld ol fra ham - men sommerfugler? vet ikke om jeg har hatt sommerfugler i magen min hele mitt liv faktisk.. og jeg er 33.. jeg føler vel kanskje han forventer å høre noe tilsvarende tilbake, og jeg klarer ikke lyge - det bobler ikke over i meg, men på den annen side setter jeg stor pris på ham og det gleder meg å ha ham i livet mitt. er redd for å si noe feil, vil ikke han skal ta det personlig - er jo bare jeg som mangler "forelskelsesgenet" tror jeg..,.ugg, ble rotetet dette - noen som har noen tips???
Gjest Pax Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Ting tar tid - sa en venninne til meg, og det er sant. Bruk tid til å bygge opp følelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå