Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dere sier kanskje jeg er litt tåpelig som bekymrer meg, men jeg gjør det. :P Akkurat blitt sammen med en fyr og vi har vært med hverandre hver dag den senere tid. I dag så måtte jeg jobbe, så da sendte jeg en kosemelding til han ut på dagen og fikk en kosemelding tilbake. Spurte om han hadde noen planer for kvelden, da fikk jeg svar at han hadde lyst til å finne på noe gøy. Jeg sendte da en mld tilbake om at vi kunne treffes da og da osv, fikk aldri noe svar. Prøvde å ringe han, men telefonen blir bare trykket av... Ventet et par timer og prøvde igjen, akkurat det samme... Prøvde å sende en ny melding og fisket etter svar, og på samme tid sa jeg: "at det er ikke meningen å forstyrre deg hvis du er opptatt. :)" Så hva skjer liksom? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at han er redd for at han må finne på noe ekstraordinært. Han vil ikke skuffe deg med noe sært og kjedelig.

Kom med et forslag på hva dere kan gjøre sammen, noe konkret. Tror det hjelper.

Skrevet

Tja, du spør nok feil sted. :) Men du har jo allerede spurt han, og ikke fått svar. Gjør noe annet i dag, og prøv å ikke tenke noe mer på at du ikke har fått svar. Når jeg venter på å høre fra folk og ikke gjør det, hender det jeg skrur av mobilen, så jeg slipper å vente, liksom...

Om du ringer/sender flere sms nå, vil det nok høres ut som masing.

Skrevet

Jippi, var heldigvis ikke noe fare... Fikk en lang søt sms også skal jeg treffe han litt senere. :) Han hadde rett og slett sovnet også har mobiltelefonen tatt kvelden.

Skrevet

Ok. :) Det er kjedelig å sitte å lure, men som oftes har det en logisk forklaring. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...