Gjest Ikke innlogget nå nei Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Litt pinlig spørsmål. Har hemorroider som kommer og går litt, men som jeg håper vil gå bort med behandling med salve. Så er mitt spørsmål: Nå mens jeg har dem, syns dere gutter det er turn-off? Tenker spesielt på å bli tatt bakfra, da vil det kanskje synes litt. Ekkelt?
SnillMito Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 La meg se om jeg forstår dette riktig: du lurer på om hemorroider er turn-off? Svaret på det spørsmålet er et rungende ja. Hvor turn-off, spør du? Omtrent like turn-off som å finne en død torsk i vagina.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Det er jo ikke akkurat noe turn on, men det er ikke sikkert man legger merke til det heller. Kommer an på størrelse osv.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ta det med ro:) Snakk med mannen din, vær ærlig... Mannen min og jeg har ikke hatt noe problem med det, den perioden jeg hadde hemmoroider. Nå er det over ett år siden siste svangerskap og fødsel, og hemmoroidene er borte vekk:) Lykke til!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå