Amanlis Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var innom butikken i dag, og der hadde de pølser laget av fisk. For meg er pølser pølser og fisk er fisk. Pølser skal liksom ikke smake fisk. Er det noen som har smakt fiskepølser? Jeg er veldig skeptisk.
Supraspinatus Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Er ikke det bare en fiskebolle/kake som er formet som en pølse?
NullHull Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg var innom butikken i dag, og der hadde de pølser laget av fisk. For meg er pølser pølser og fisk er fisk. Pølser skal liksom ikke smake fisk. Er det noen som har smakt fiskepølser? Jeg er veldig skeptisk. Har ikke smakt det selv, men vil tro det smaker, som Supraspinatus også nevner, som andre produkter laget av fiskefarse? Pølser kan jo lages av alt mulig rart, kyllingpølse, blodpølse, fleskepølse, fårepølse, ja til og med sjøpølse finnes , så hvorfor ikke fiskepølse?
Amanlis Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Det kalles sjøpølser. Neida, dette er sjøpølser.
Gjest Elfrida Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg kjøpte noen scampipølser(!) i sommer, mest fordi de faktisk hadde det i butikken, og det var ikke noe spes å rope hurra for. Jeg grilla dem og hadde litt søt chilisaus på. Helt greit, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det igjen. Jeg har sett laksepølser også, men hele konseptet blir litt feil.
ashera Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 OMG, ble det virkelig noe av den elendigheten? Jeg ble vinket inn til en markedundersøkelse i vår, der de skulle teste ut laksepølsa, og jeg ga klar og utvetydig tilbakemelding om at dette var ingen god i de. Helt feil kombinasjon av smak, utseende og ikke minst ekkel tekstur. Men de hørte tydeligvis ikke på meg! *snurt junia*
Gjest Frysepulver Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg har også sett laksepølser (på Smart Club blant annet) - men har aldri våget å kjøpe det. Antar det samker dritt, men må vel prøve en gang så jeg som kun fiskespiser kanskje endelig kunne få et alternativ til pølser Husker jeg testet ut soyapølser som tenåring og husker at det ikke falt i smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå