Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her inne som spiller Sims Online?

Nesten alle jeg møter i spillet er ikke overraskende amerikanere. Ulempen med det er døgnrytme :ler:

Så - jeg vil ha en norsk venn!

Ta gjerne kontakt direkte i spillet - navnet er der som her Xantippe og jeg spiller i Test Center.

Og til dere som ikke har prøvd - anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner spillet the Sims?

Dette er onlineversjonen, der du i steden for å spille mot deg selv og maskinen, i steden spiller mot andre. Alle har hver sin sim.

www.thesimsonline.com

Veldig gøy, men savner en norsk venn...

Gjest Zalomine
Skrevet

Skulle gjerne vært din "norske venn", norsk er jeg. Men, jeg har ikke muligheten, jeg har rett og slett ikke spillet. Elsker Sims, men har ikke muligheten til å bruke penger på det, totalt blakk (ja, og med studielån som forfaller i mai, og jobb som varer ut april har jeg rett og slett ikke muligheten i det hele tatt)

Sorry, men jeg har kjempelyst altså! Kanskje senere en gang, men neppe i år, så du må dessverre finne deg en annen venn...

Skrevet

Øh. Man må jo ha spillet for å få spille jo!

Gjest Zalomine
Skrevet

Jepp, man må ha online-spillet for å kunne spille, og det har jeg ikke (bare oflinespilling her) så derfor har jeg rett og slett ikke muligheten, fordi jeg ikke har råd, rett og slett.

Skrevet

Dumt. :(

Skrevet

Har "the Sims house party" men jeg må sikkert ha noe i tillegg? likte det ikke altforgodt , men mulig det er bedre online :D hva må man kunne ha for og spille det online?

Skrevet

hmm fant en utgave på nettet jeg prøver å laste med men ettersom det er online spill vil det sans ikke være mulig å spille (ligger sikkert kode i spillet som gjør at bare en utgave kan være på nett)

Skrevet

For å spille online trenger man The Sims Online dessverre. :(

Men det er definitivt verdt penga :ler:

Jeg betalte med toll (for det er ikke kommet til Norge ennå, måtte bestille over nettet) ca 350 kroner.

I tillegg må man betale 10§ i måneden. 3 måneders gratis spill er imidlertid inkludert i startpakka hvis du kjøper en såkalt Charted Edition. Denne koster omtrent 10§ mer enn den andre utgaven, som ikke inkluderer spilletid.

Jeg blir der jeg! Bare kom og spill! :hoho:

(Det er forresten en del "voksen" interaksjon i spillet, og jeg anbefaler det ikke for barn, selv om de likte Sims)

Skrevet

haallloooo skal si de skal tvinge penger ut av folk da. Først må en kjøpe spillet og så betale for å spille det. Typisk

Skrevet

Enig med deg.

Men det er faktisk verdt det... Sparer mye på å sitte inne :ler:

Skrevet

og det jeg fant viste seg å ikke være sims nei.. *prøver igjen*

Skrevet
Kanskje jeg skulle prøvd det da. :)

JA! :ler: Opprett i såfall en Sim i Test Center, så skal jeg nok hjelpe deg i gang :briller:

Skrevet

Ja det høres bra ut, håper jeg liker det da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...