Xantippe Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Noen andre her inne som spiller Sims Online? Nesten alle jeg møter i spillet er ikke overraskende amerikanere. Ulempen med det er døgnrytme Så - jeg vil ha en norsk venn! Ta gjerne kontakt direkte i spillet - navnet er der som her Xantippe og jeg spiller i Test Center. Og til dere som ikke har prøvd - anbefales!
Xantippe Skrevet 9. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2003 Du kjenner spillet the Sims? Dette er onlineversjonen, der du i steden for å spille mot deg selv og maskinen, i steden spiller mot andre. Alle har hver sin sim. www.thesimsonline.com Veldig gøy, men savner en norsk venn...
Gjest Zalomine Skrevet 9. april 2003 #4 Skrevet 9. april 2003 Skulle gjerne vært din "norske venn", norsk er jeg. Men, jeg har ikke muligheten, jeg har rett og slett ikke spillet. Elsker Sims, men har ikke muligheten til å bruke penger på det, totalt blakk (ja, og med studielån som forfaller i mai, og jobb som varer ut april har jeg rett og slett ikke muligheten i det hele tatt) Sorry, men jeg har kjempelyst altså! Kanskje senere en gang, men neppe i år, så du må dessverre finne deg en annen venn...
Gjest Zalomine Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Jepp, man må ha online-spillet for å kunne spille, og det har jeg ikke (bare oflinespilling her) så derfor har jeg rett og slett ikke muligheten, fordi jeg ikke har råd, rett og slett.
Kreps Skrevet 9. april 2003 #8 Skrevet 9. april 2003 Har "the Sims house party" men jeg må sikkert ha noe i tillegg? likte det ikke altforgodt , men mulig det er bedre online :D hva må man kunne ha for og spille det online?
liv Skrevet 9. april 2003 #9 Skrevet 9. april 2003 hmm fant en utgave på nettet jeg prøver å laste med men ettersom det er online spill vil det sans ikke være mulig å spille (ligger sikkert kode i spillet som gjør at bare en utgave kan være på nett)
Xantippe Skrevet 9. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2003 For å spille online trenger man The Sims Online dessverre. Men det er definitivt verdt penga Jeg betalte med toll (for det er ikke kommet til Norge ennå, måtte bestille over nettet) ca 350 kroner. I tillegg må man betale 10§ i måneden. 3 måneders gratis spill er imidlertid inkludert i startpakka hvis du kjøper en såkalt Charted Edition. Denne koster omtrent 10§ mer enn den andre utgaven, som ikke inkluderer spilletid. Jeg blir der jeg! Bare kom og spill! (Det er forresten en del "voksen" interaksjon i spillet, og jeg anbefaler det ikke for barn, selv om de likte Sims)
liv Skrevet 9. april 2003 #11 Skrevet 9. april 2003 haallloooo skal si de skal tvinge penger ut av folk da. Først må en kjøpe spillet og så betale for å spille det. Typisk
Xantippe Skrevet 9. april 2003 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2003 Enig med deg. Men det er faktisk verdt det... Sparer mye på å sitte inne
liv Skrevet 10. april 2003 #13 Skrevet 10. april 2003 og det jeg fant viste seg å ikke være sims nei.. *prøver igjen*
Xantippe Skrevet 10. april 2003 Forfatter #15 Skrevet 10. april 2003 Kanskje jeg skulle prøvd det da. JA! Opprett i såfall en Sim i Test Center, så skal jeg nok hjelpe deg i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå