Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå om dagen bruker jeg Calvin Klein Euphoria, Armani Mania og Hypnose fra Lancome. Ønsker meg nye, men finner ikke den perfekte. Har også brukt Roma fra L. Biagiotti, men den er jeg lei og Laguna fra Dali (lei den og...kan funke om sommeren). Tempore fra L. Biagiotti var min favoritt men er desverre utgått. Jeg liker litt søte pudderaktige dufter :)

Noen som har tips til hva jeg bør satse på? Lurer litt på Code fra Armani, men er redd den er litt lik de jeg allerede har. Sitrus og friske blomsterdufter kler meg dårlig. Prøvde en gang en parfyme som jeg ikke aner navnet på. Eneste jeg husker at damen sa var at den inneholdt duft av litt rose og svart pepper...umulig å finne igjen.

Liker også vaniljeaktige lukter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_flower_*
Skrevet

Den du har luktet på er kanskje Guerlans roseparfyme, som jeg dessverre ikke husker navnet på, men den har rød slank flaske som gir blomsterassosiasjoner. Veldig god er den iallfall!

Skrevet

Hm... du nevnte at du prøvde en parfyme som hadde rose og pepper i seg.. den kan hende det var Miracle parfymen eller Guerlain som også var nevnt her.. hvis du liker parfyme med pepper bør du prøve Miracle parfymen eller Just me fra Paris Hilton - som er ett billigere alternativ, siden jeg syns miracle lukter helt lik som den...

Skrevet

Jeg innbiller meg at du kan kle Guerlain L'Heure Bleue. Det er en deilig vanilje/pudder-duft. Tror også du kan like Guerlain L'Instant

Har du prøvd noen fra Agent Provocateur da? Jeg har den første som kom i 2000 - en meget sensuell dyp roseduft.

Prøv også:

BVL Notte

BVL Omnia

DKNY Cashmere Mist

Estée Lauder Youth Dew Amber Nude

Skrevet

Mange bra forslag :) Skal ta med en liste neste gang jeg er på farten!

:klemmer:Takker

Skrevet

Hva med Princess fra Vera Wang - du nevnte at du likte parfyme med vanilje - da vil jeg si at den er perfekt, i noen parfymer kjenner man ikke vaniljen, men det gjør man virkelig i den Princess parfymen og den lukter ikke bare vanilje, og det er det som gjør den så god og unik :)

Du nevnte også at du liker søte/pudderaktig dufter.. prøv Burberry Baby Touch :)

Skrevet
Hva med Princess fra Vera Wang - du nevnte at du likte parfyme med vanilje - da vil jeg si at den er perfekt, i noen parfymer kjenner man ikke vaniljen, men det gjør man virkelig i den Princess parfymen og den lukter ikke bare vanilje, og det er det som gjør den så god og unik :)

Du nevnte også at du liker søte/pudderaktig dufter.. prøv Burberry Baby Touch :)

Jeg må nesten blande meg her - kitekatt liker voksne dufter (hun er jo også en voksen dame), og etter det jeg leser om Princess er den nærmest beregnet for barn.

Les her:

Skrevet (endret)
Jeg må nesten blande meg her - kitekatt liker voksne dufter (hun er jo også en voksen dame), og etter det jeg leser om Princess er den nærmest beregnet for barn.

Les her:

:gråte: du har vel rett, men må si at jeg ikke er enig det du sa; at den er nærmest beregnet på barn.

Les på "reviews"

Endret av Linda644
Skrevet

Lolita Lempika:) Det koomer i alle fall til å bli mitt neste kjøp! Elsker Euphoria by the way..

Skrevet

Personlig anbefaler jeg Dolce & Gabbana - One

Har kjøpt opptil 20 parfymer de siste 6 månedene, og denne er absolutt favoritten! (tror jeg har litt fetisj på parfymer..hihi)

Skrevet
Har også brukt Roma fra L. Biagiotti,

Ser du har brukt denne, og den er en favoritt for meg også. Nå vet jeg jo ikke om du har sluttet å bruke den siden du ikke likte den, men jeg kan jo nevne de jeg liker siden jeg altså liker roma. Har du prøvd noen av diors parfymer? Jeg liker hypnotic poison, pure poison og j'adore. midnaight poison (den nye) synes jeg også luktet godt. Jeg luktet også på denne hillary duff parfymen (er egentlig skeptisk til kjendisparfymer, jeg vet jo ikke en gang hvem denne kjendisen er...). Men den luktet altså godt!

Forøvrig skal jeg følge med på denne tråden, siden jeg gjerne kunne tenkt meg flere parfymer selv (selv om jeg strengt tatt ikke trenger det da... ;) )

Skrevet (endret)
luktet også på denne hillary duff parfymen (er egentlig skeptisk til kjendisparfymer, jeg vet jo ikke en gang hvem denne kjendisen er...). Men den luktet altså godt!

With love - Hilary Duff.. kjempegod parfyme :) jøss vet du ikke hvem det er? hun er skuespiller og sanger :) Hun er voksen for alderen og ja, skjønner godt at du er skeptisk til kjendisparfymer, likte godt de før jeg også.. men nå selger jeg mine kjendisparfymer, untatt with love. Hilary Duff er voksen for alderen og etter min mening er denne parfymen voksen, moderne og sofistikert. Denne duften slår alle kjendisparfymer, tenk at hun er 19 år og har danket ut Britney, Sarah j parker..osv. Jeg har lest på reviews på nettet, og flere kan ikke tro at en 19 åring har lagd en annerledes og voksen parfyme. Ta deg en tur inn hit. Se på klipp av hvordan den ble lagd ++ og les litt om den :)

parfymen har noter av blant annet ett tre verdsatt for sin sjeldne skjønnhet: Cocobolo, i tillegg amber, mangosteen (det du først kjenner lukten av dvs. toppnoten) og til og med cappucino. spennende!

Vet du, det tok meg 2 dager før jeg likte den, i begynnelsen lukter den merkelig.. greide ikke å fange opp duften med engang jeg, tror flere lukter på den og ikke liker den med engang, har hørt flere syns den lukter merkelig, og så elsker de den!

Den er virkelig verdt pengene!

Ja du får unnskylde meg, ble litt revet med :fnise: men skal du ha deg en ny parfyme, er denne absolutt å anbefale, passer jo så godt til høsten og vinteren også!

Endret av Linda644
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Man trenger jo ikke bare anbefale parfymer som blir markedsført av skuespillere/kjendiser, da ;) Det er nok mer for dem under 20, hvis jeg skal si hva jeg tenker.

Mine forslag:

Armani Code

Guerlain L'Instant

D&G The One

Cristobal de Balenciaga

Prada Edt

Unntatt Armanien er alle disse middels tunge og har en litt søt karakteristikk uten å være spesielt fruktige.

Skrevet (endret)
Man trenger jo ikke bare anbefale parfymer som blir markedsført av skuespillere/kjendiser, da ;) Det er nok mer for dem under 20, hvis jeg skal si hva jeg tenker.

hva mener du med det? jeg anbefaler jo ikke bare parfymer som kjendiser markedsfører.. har jo kun anbefalt Hilary Duff sin parfyme i denne tråden.. så det skjønte jeg ikke hva du mente med... det er nok for dem under 20 år? du kan jo lukte på with love selv, så tror jeg nok du forandrer mening.. er enig det du sa at kjendisparfymer er for dem under 20 år, men ett unntak med denne parfymen ;) lukt på den og jeg er sikker på at du forandrer mening.

Endret av Linda644
Skrevet
Nå om dagen bruker jeg Calvin Klein Euphoria, Armani Mania og Hypnose fra Lancome. Ønsker meg nye, men finner ikke den perfekte. Har også brukt Roma fra L. Biagiotti, men den er jeg lei og Laguna fra Dali (lei den og...kan funke om sommeren). Tempore fra L. Biagiotti var min favoritt men er desverre utgått. Jeg liker litt søte pudderaktige dufter :)

Hm, har du prøvd Chanel Allure? Den skal visst minne om Tempore. Allure Sensuelle er vel også verdt å prøve tror jeg.

Har lest at de som liker Roma også liker Guerlain Shalimar.

Hehe, nå blir listen din laaaang .. :ler:

Skrevet (endret)
Hm, har du prøvd Chanel Allure? Den skal visst minne om Tempore. Allure Sensuelle er vel også verdt å prøve tror jeg.

Har lest at de som liker Roma også liker Guerlain Shalimar.

Hehe, nå blir listen din laaaang .. :ler:

Chanel Allure ble jeg svimmel av og Shalimar ble FOR voksen ,) jeg er kjempekresen..hehemen skjønner hva du mener med Allure og tempore...men den hadde noe som jeg reagerte på desverre...

Voksen...ja...er det, men venner meg aldri til å bli kalt det :) Ble bedt om leg på polet forrige fredag Juhu!! :D

Jeg er både voksen og ung av type...det er det som gjør parfymevalget litt vanskelig innimellom

Disse poisonparfymene til Dior liker jeg ikke...hypnotic poison er for sterk og intens ihvertfall og de andre ga meg ikke noe...

Men jeg skal sjekke ut mange av disse parfymene altså :)

Edit: jeg kan legge til at jeg liker søte parfymer...gjerne vanilje, pudderakktige i duften, men i tillegg faller jeg fort for de som i TILLEGG har litt sukkertøylukt over seg også...hvis noen skjønner hva jeg mener..;)

Endret av kitekatt
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Du burde teste Valentinos Rock'n'Rose, den vil nok fylle kravene, og vel så det. :) Den har rose, sukkertøy og vanilje. Jeg har den selv, men for min del blir den litt i søteste laget, selv om jeg liker den på flasken. Impulskjøp.... :sjenert:

Skrevet

Den røde fra DIOR kan jo kansje være et alternativ, mange liker den men på meg lukter den bruspulver merkelig nok. Du kan jo også sjekke den røde fra valentino.

Skrevet
Personlig anbefaler jeg Dolce & Gabbana - One

Har kjøpt opptil 20 parfymer de siste 6 månedene, og denne er absolutt favoritten! (tror jeg har litt fetisj på parfymer..hihi)

Signerer! Det er yndlingsparfymen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...