hilli Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Jeg har veldig sensitiv hud og tåler nesten ingenting av hudkremer og pudder/foundation. Den verste foundationen jeg noensinne har prøvd må være en fra Loreal, den inneholder masse parfyme og huden min reagerte med å bli rød og å flasse(i kinnene). Den beste hittil er Clinique, siden den er uten parfyme går det litt bedre, men jeg kan fortsatt ikke bruke den mer enn en gang i uka. Jeg renser huden min og har ikke problemer bortsett fra når jeg bruker foundation. Jeg lurer på om noen med samme problemet har funnet en foundation som funker.
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 har ganske sensitiv hud selv og er fornøyd med Chanels Universal foundation. Har brukt en fra clinique som jeg likte godt, men typisk nok! Den gikk ut av produksjon og ingen av de andre typene matchet huden min... Men hvis du reagerer på foundation kanskje du bør prøve en farget dagkrem? Tror at det finnes mange milde fargete dagkremer. vet at det finnes på apoteket, men husker ikke navnet.
Cupcake Skrevet 9. april 2003 #3 Skrevet 9. april 2003 Nivea har en dagkrem med farge. Den heter "Tinted Moisturizing Care". Har ikke prøvd den selv, dessverre.
hilli Skrevet 9. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2003 Jeg var egentlig ute etter foundation spesielt beregnet på sensitiv hud. Har ikke tenkt på farget dagkrem faktisk. Hva er egentlig forskjellen? Jeg vil ha noe som jevner ut hudfargen, ikke noe som gjør meg brunere. Tror ikke jeg tar sjansen på Nivea.
Gjest Ethereal Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 Gå til en hudpleier som fører Dermalogica, sikrere kan du ikke bli. Dermalogica har også foundation, om jeg ikke husker helt feil M
super Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Jepp, Dermalogica har foundation for supersensitiv hud, og den sier mange at er bra! Har ikke prøvd den, men den har bl.a. blitt anbefalt i Det Nye
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #7 Skrevet 9. april 2003 Jeg har også sensitiv hud, dog ikke så plaget som deg. Jeg bruker Clarins Hydrating liquid, det går greit med min hud. Den gir ganske bra med fuktighet og i og med at den er helt flytende er den lett å legge på og trekker godt inn i huden uten. Jeg bruker den stort sett hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå