Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Jeg har ikke så mye greie på ansikt og øyekremer jeg, men ble så inspirert av en tråd her at jeg løp for å kjøpe. Jeg valgte å kjøpe Nivea Visage produkter. Kjøpte Cleansing gel og Wipes til vask og rens, og All day Aqu til ansiktskrem, og Anti shadow eye cream til natt (som jeg skulle oppbevare i kjøleskapet!!) Hva tror dere, har noen prøv disse produktene, fungerer Nivea Visage bra? Det er mulig det ikke er det kuleste og dyreste merke der ute, men en fattig student osv.....
hilli Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 Jeg har prøvd både Cleansing Gel og Vipes. Au au, det sved skikkelig! Øyenkremen, rensemelk og anskiktsvann har jeg også brukt og de er jeg fornøyd med.
Cupcake Skrevet 9. april 2003 #3 Skrevet 9. april 2003 Jeg bruker "Gentle Cleansing Milk", og "Soothing Toner" til rens. Som dagkrem bruker jeg "All Day Aqua", og disse produktene er jeg kjempeførnøyd med! Får kjempemyk hud! :-) Har også en øyenkrem fra Nivea, "Anti Shadow Eye Cream", som jeg ikke har brukt så ofte, men som også virker god.
Eowyn Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 Jeg er veldig fornøyd med produktene til Nivea visage, bruker de jeg også bortsett fra øyekremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå