Gå til innhold

misbruk av gjestenick

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at folk vil bruke gjestenick, det er ikke alt man vil at alle skal vite om en. Å gjøre det bare for å skjelle ut noen er dog litt ufint. Samtidig så skjønner jeg at noen vil uttale seg fritt uten å få beef med andre profiler her på KG (det hadde tatt seg ut!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det første sitatet mitt er tatt fra Mysan, hvordan kan du da si at det er Imli som er den eneste som nevner det?

Jeg er faktisk ganske lei av den stadig tilbakevendende hetsingen av gjester.

ja beklager, min feil, leste feil på nicket i farta.

av gjester generellt, så skjønner jeg det. du vet min intensjon. Ikke å hetse gjester, men de som går til personangrep. Det gjelder ikke bare gjester.

I forhold til mine innlegg i hysteriske mødre saken, så skjønner jeg hva dere mener, men jeg går ikke til personangrep på noen. jeg sier jeg synes det er mange overhysteriske mødre der ute, og også hvorfor. jeg røper ingen personer, men diskuterer hvorfor det er sånn. Det er ikke person angrep, ikke i mitt hode i hvertfall.

Når man svarer direkte på et innlegg og hetser den personen privat, og kaller den ting som ikke har med innlegget og gjøre da er det person angrep.

men ok om dere er uenig i det. står for det jeg har sagt både der og her

Endret av jannamor
Skrevet
jeg røper ingen personer, men diskuterer hvorfor det er sånn. Det er ikke person angrep, ikke i mitt hode i hvertfall.

Når man svarer direkte på et innlegg og hetser den personen privat, og kaller den ting som ikke har med innlegget og gjøre da er det person angrep.

Sier den samme personen som skrev dette i en annen tråd:

håper dere selvopptatte idiotene som flyttet innlegget er fonøyde og får seg en god natt søvn, og kan slutte og overbevise meg om at dere har rett. dere har fått viljen deres

(klipp)

og når jeg blir irritert over behandlingen dere gir meg og sier moderators navn og f... of så er det personangrep. j..... interessant

Skrevet
Sier den samme personen som skrev dette i en annen tråd:

:klappe:

Skrevet
Javel, så her innrømmer du at du er lillemy, mens i tråden om hysteriske mødre, så benekter du at du er henne?

nei. jeg snakker for meg og kun meg. Den jeg snakker for er jannamor. Du går inn på alle emner jeg har og svartmaler meg. hva har du i mot meg???????????

Jeg har gitt personlig beklagelse til det som er klippet rett over her. Jeg ble hardt presset til å si jeg var enig i at et innlegg skulle flyttes. jeg respekterte at det ble flyttet, men ville ikke være enig fordet. en stor porsjon pms, kokte over, og du ser resultatet over. jeg har aldri sagt jeg er feilfri jeg er bare et menneske.

dere gjør og feil.

jeg står for alt jeg har sagt ikke for andre personers TS

Skrevet

Tråden er ryddet iht reglene.

Mette forumansvarlig

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...