Gå til innhold

misbruk av gjestenick

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise:

Som sagt hev deg over det jannamor ;) og som du ser på "linkoversikten" jeg la ut så har dette vært tatt opp før...ikke bare en gang

Da det ikke var lov med gjester her i en periode var det faktisk veldig stille og kjedelig her inne, men er enig med Frey at det er litt irriterende og vanskelig å skille gjest fra gjest

Jeg må skryte av deg som har laget så mange tråder på ganske kort tid som har engasjert mange :-D

enig, å skille gjest fra gjest er en veldig viktig bit! Kunne kanskje vært et system for det? og kanskje det blir det og?

Jeg er jo ganske ny her så jeg vet ikke hvordan det var når det ikke var gjester her, men regner med gjester er lov fordi det er flere positive gjester enn negative, desverre må jeg jo si, så legger man mer merke til de negative :(

Takk? Har skrevet mange innlegg ja, har mye på hjertet, og elsker at man kan få så mange forskjellige meninger, og ofte gode konstruktive diskusjoner. man utvider horisonten sin endel og, får innsikt du ikke ville sett ellers.

men så er jeg et abnormt følelsesmenneske da. så når personkritikken kommer (hvilket den fort må, når jeg skriver som jeg gjør) så går den litt vel hardt innpå meg. kunne ønske at jeg kunne lære meg og kanalisere litt. kanskje jeg trenger mer trening ;)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg synes frekke innlegg er med på å forsøple kg, enten de kommer fra gjester eller brukere.

Og det er veldig mange greie gjester her, synes jeg. Det som er vanskelig er å kunne skille de fra hverandre når det er mange forskjellige gjester i en tråd, men det går jo ikke utover meg, bare gjestene som risikerer å bli misforstått.

Skrevet (endret)

Er det mulig - slik har dere holdt på så lenge jeg har stikket hodet innom..

JEG har blitt utestengt jeg. Både fra egen pc og fra andres pc-,er.

Hvorfor? Jo, fordi jeg satte meg ikke ned å grein da jeg fikk så øra flagra - men svarte tilbake, og dette tålte ikke ledelsen. For et kvinnerottereir

Deler slettet

Innlegget er endret iht. KG`s regler

Glow mod

Endret av Glow
Skrevet (endret)
Er det mulig - slik har dere holdt på så lenge jeg har stikket hodet innom..

JEG har blitt utestengt jeg. Både fra egen pc og fra andres pc-,er.

Hvorfor? Jo, fordi jeg satte meg ikke ned å grein da jeg fikk så øra flagra - men svarte tilbake, og dette tålte ikke ledelsen. For et kvinnerottereir

Du må gjerne fortelle mer, om din situasjon? jeg fikk i hvertfall veldig lyst til å høre mer :)

Glow mod

Endret av Glow
Skrevet (endret)
For et kvinnerottereir

Så er det da virkelig ingen som tvinger deg til å være her heller!

Glow mod

Endret av Glow
Skrevet

Og etter min mening burde enkelte her inne få kjørt seg litt....ynkelige patetiske kvinnemennesker. Jeg lurer på hva de har opplevd i livet - men de griner vel sine krokodilletårer om noe går dem ille...

Dere kan gjerne ignoere meg, men regn da med at jeg også ignorere dere!

Men jeg kommer neppe til å gidde å være her.

Skrevet

Men så er det da ingen som tvinger deg heller :)

Skrevet (endret)
Og etter min mening burde enkelte her inne få kjørt seg litt....ynkelige patetiske kvinnemennesker. Jeg lurer på hva de har opplevd i livet - men de griner vel sine krokodilletårer om noe går dem ille...

Dere kan gjerne ignoere meg, men regn da med at jeg også ignorere dere!

Jeg vil veldig gjerne høre din historie... høres ut som om du har endel sinne mot KG.:)

Jeg forstår nemlig ikke så mye av innlegget ditt, hvem er patetiske? vil gjerne høre historien og ikke kjeppjaginga :)

vil gjerne forstå - fortell?

Glow, mod

Endret av Glow
Skrevet

Jeg synes å se at i forum hvor gjester får poste, så blir det også mer useriøsitet, noe jeg personlig har veldig lite til overs for.

Gjest Helen Parr
Skrevet (endret)

..

Endret av Helen Parr
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker at gjester får poste, siden det skjer mer her da. Tror man bare må utvikle litt tykk hud når man er i et sånt forum. Nå har jeg ikke så mange andre forumerfaringer, men av andre jeg har tittet innom, så syns jeg ikke det er alt for ille her.

Skrevet
Jeg er jo ganske ny her så jeg vet ikke hvordan det var når det ikke var gjester her, men regner med gjester er lov fordi det er flere positive gjester enn negative, desverre må jeg jo si, så legger man mer merke til de negative :(

Man ser det man velger å se. Selv overser jeg glatt både frekke brukere og gjester. Ingen vits i å irritere seg over det, går bare utover deg selv da.

Skrevet

Nå orket jeg ikke lese hele tråden fordi jeg allerede etter tre innlegg fikk forståelsen av trådstarter irriterer seg over faste, registrerte brukere som logger seg ut og skriver som "gjest" når de skal slenge med leppa eller "ta noen", og så får hun masse motbør av typen "hvis du ikke liker gjester så finn et annet sted å være da vel..."

Hun sa ikke noe om ikke å like gjester såvidt jeg kunne se, men lurte på hvorfor enkelte brukere er så feige at de ikke tør ta en krangel uten å logge seg ut og skrive som gjest.

Og jeg har ofte lurt på det samme selv...

Tør man ikke stå for sine meninger i en debatt, bør man kanskje heller la være å delta.

Skrevet
Tråden er ryddet

Glow mod

takk. det trengtes ;)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit med gjester jeg. Dumt med useriøse, men det er da reg. brukere som kommer med mye tull noen ganger også, synes jeg.

Og strengt tatt vet jo ingen om det er brukere som logger seg ut og skriver fæle innlegg? Jeg kan i alle fall ikke vite det, lurer på hvordan dere andre kan det. Jeg gidder i alle fall ikke å logge meg ut for å slenge dritt....

Skrevet

Kan jeg, i all min enfoldighet, få lov å spørre hvordan dere vet at det er faste gjester som logger av for å slenge dritt? Hvem mener dere "alle" disse "feige" brukerne er?

Jeg er kanskje ikke flink nok til å kjenne igjen skrivestil, men jeg vet at på seg selv kjenner man andre, er det derfor dere er så sikre på at dette skjer? Fordi dere gjør det selv?

Skrevet (endret)
Nå orket jeg ikke lese hele tråden fordi jeg allerede etter tre innlegg fikk forståelsen av trådstarter irriterer seg over faste, registrerte brukere som logger seg ut og skriver som "gjest" når de skal slenge med leppa eller "ta noen", og så får hun masse motbør av typen "hvis du ikke liker gjester så finn et annet sted å være da vel..."

Hun sa ikke noe om ikke å like gjester såvidt jeg kunne se, men lurte på hvorfor enkelte brukere er så feige at de ikke tør ta en krangel uten å logge seg ut og skrive som gjest.

Tør man ikke stå for sine meninger i en debatt, bør man kanskje heller la være å delta.

ganske rikitg, ikke over brukere generellt, men de som ikke tilkjennergir seg selv, enten via profil eller spesifikk gjest, for så gjøre det du refererer til. Jeg har mest imot at endel her går til person angrep, og ikke diskuterer konstruktivt, uavhengig om de er "kjent" her eller ikke.

men takk for støtten :)

Endret av jannamor
Skrevet
Kan jeg, i all min enfoldighet, få lov å spørre hvordan dere vet at det er faste gjester som logger av for å slenge dritt? Hvem mener dere "alle" disse "feige" brukerne er?

Jeg er kanskje ikke flink nok til å kjenne igjen skrivestil, men jeg vet at på seg selv kjenner man andre, er det derfor dere er så sikre på at dette skjer? Fordi dere gjør det selv?

Akkurat det jeg lurte på også...

Skrevet

imli og brunhilde.

hvem er det som har sagt at det er brukere som gjør dette? den eneste som har nevnt det er imli.

jeg har ingen formening om hvem som gjør det, og mulig at noe kommer fra brukere, selvom jeg tror flesteparten er gjester som provoserer med vilje, men ser ikke poenget i at brukere skulle gjort det, man har en profil, og er "anonym"?

eller hva mener dere? :)

Skrevet

imli og brunhilde.

hvem er det som har sagt at det er brukere som gjør dette? den eneste som har nevnt det er imli.

jeg har ingen formening om hvem som gjør det, og mulig at noe kommer fra brukere, selvom jeg tror flesteparten er gjester som provoserer med vilje, men ser ikke poenget i at brukere skulle gjort det, man har en profil, og er "anonym"?

eller hva mener dere? :)

Det første sitatet mitt er tatt fra Mysan, hvordan kan du da si at det er Imli som er den eneste som nevner det?

Jeg er faktisk ganske lei av den stadig tilbakevendende hetsingen av gjester.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...