Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tynt, nordisk hår som har blitt ganske tørt. Frisøren anbefalte meg å kure det ofte, men kom ikke med forslag til merke. Har noen forslag til hva jeg bør kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har tynt, nordisk hår som har blitt ganske tørt. Frisøren anbefalte meg å kure det ofte, men kom ikke med forslag til merke. Har noen forslag til hva jeg bør kjøpe?

SP den som gir fuktighet :) gir virkelig mykt hår :)

Skrevet

Merket er Wella System Professional. Men logoen på produktene er en SP (med teksten system professional under)

Skrevet

Mitt hår har forresten sansen for Kerastase sine produkter for tørt hår (Nutritive-serien), men det koster også..

Skrevet
Merket er Wella System Professional. Men logoen på produktene er en SP (med teksten system professional under)

Ja riktig :)

Skrevet

Redken :) All soft-kuren gjør underverker!

Skrevet
Mitt hår har forresten sansen for Kerastase sine produkter for tørt hår (Nutritive-serien),

Husker du hva navnet på kuren er?

Skrevet

Mener at den heter Kerastase Nutridefense Masque. Mener krukken er hvit og lokket orange.

Jeg er også kjempefan av Kerastase. Har brukt Nutritive-serien tidligere, men har nå gått over til serien for farget hår i steden. Kjempefornøyd både med shampoo og kurene derfra. Hvis jeg ikke husker helt feil ligger shampooene på ca 200,- og kurene på rett i underkant av 300,- Hvertfall hos min frisør.

Skrevet

Selv syns jeg at Herbal Essences sin kur funker flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...