pøbelsara Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Åhhhhh!!! Jeg er helt fascinert......Robert Plant, en av mine gamle helter fra 70-tallet, og legendarisk vokalist i Led Zeppelin, har gitt ut plate med Alison Krauss....en heltinne av litt nyere dato for meg.....bluegrass/roots-artist med en vidunderlig stemme. Platen ar bare helt fantastisk......produsert av T-bone Burnett, for de som er interessert i sånt. Jenter (og gutter) sjekk ut dette!! Nydeelig, vidunderlig, kult og herlig!! Raising sand Spor 8 er helt magisk......men hele platen er bare rett og slett rå! Og nå har jeg gjort det rimelig klart hva jeg synes......hva synes dere? Endret 30. oktober 2007 av pøbelsara
Vitamina Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg elsker dette albumet!!! Det surrer og går døgnet rundt her Nydelige sanger!
Nicky B Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 STOR fan av Alison Krauss- fantastisk stemme!!! Dette er et album jeg ikke har fått skaffet meg enda, men dette var et spark bak til å få det gjort!
Chans Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg har riktignok bare hørt de fem-seks første låtene to-tre ganger hver i platebutikken der jeg jobber, men jeg er imponert så langt! Verdt å sjekke ut, absolutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå