Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2007 #1 Skrevet 30. oktober 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article1413697.ece Er disse 5,5 millionene dine? Du kan være den uvitende vinner av 5,5 millioner kroner. Kunne dette vært deg? Spiller du uregistret og glemmer sjekke kupongen? Selv spiller jeg ALDRI uregistrert da jeg ikke er flink nok å alltid sjekke kupongen... Men registrert spiller jeg. Kunne du gidd bort en uregistret kupong til et familiemeldem eller en venn? Jeg kunne, men hadde levert inn dobbelt; en lik kupong på meg selv... For tenk om kupongen slår til? Det er lov å håpe...
FantasDick Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg spiller ikke så ofte, men spiller uregistrert for tiden, for kortet er gått ut og jeg gidder ikke kjøpe nytt. Leverte inn en fem-uker når de ekstra millionene ble delt ut, har ikke sjekka enda.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg spiller uregistrert slik at jeg har større frihetsgrader til å fordele gevinsten i familien dersom jeg skulle vinne masse.
Gjest puselabb Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Det kunne antagelig skjedd meg. Jeg er distré som få.
Malama Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg spiller uregistrert slik at jeg har større frihetsgrader til å fordele gevinsten i familien dersom jeg skulle vinne masse. Hvor kommer denne friheten inn? Men nei, det kunne ikke vært meg. Vi spiller lotto hver uke, men vi spiller registrert.
Gjest uflaksa Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg må spille registrert for ellers får jeg ikke med meg at jeg vinner noe, er for sløv med å sjekke. En kollega leverte en uregistrert lottokupong som hun ga bort i julegave, hun tok kopi av kupongen for å se om mottakeren vant noe. Og det gjorde de, en god del, men de har ennå ikke sagt noe til henne om det. Hun forventet ikke å få prosenter, hun hadde bare lyst til å glede seg sammen med dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå