Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har nettopp blitt kjent med en fra kosovo, og han er så ivrig på meg, han er muslim fant jeg ut da jeg spurte han...da begynte mine bjeller å ringe...det har jo blitt skrevet mye om muslimer, at man får redusert rett til å skille seg, mannen skal være familiens leder osv. så jeg blir skremt, har tenkt å spørre ham om han er opptatt av muslimske lover og regler.Han er ikke fra pakistan da men...

HAN er også sjalu og dominerende, så jeg har lyst å kutte ham ut, prøvde meg på det, men da ble han sint og sa dra til helvete, og allikevel 5 dager etterpå skriver han igjen til meg....

Han t¨åler ikke at jeg snakker med andre menn ute, da drar han meg bort, og han har tatt fra meg mobilen i hendene og skulle se i den, mens jeg prøvde å ta ham fra den.

Jeg vet jeg bør kutte ham ut, men jeg kjenner han ikke så godt, og har lyst til å spørre ham om forskjellige ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp blitt kjent å så oppfører han seg sånn?

Jeg hadde snudd. Aldri i verden om jeg hadde akseptert noe slikt i ett forhold! Muslim eller ikke!

Det at han er muslim trenger ikke å være noe galt det, men når han oppfører seg sånn er det ikke greit!

Gjest Gjest_Max_*
Skrevet

Det pussige i dette er at du tiltrekkes av denne mannen, selv om du innerst inne vet at et forhold til ham vil ende med din totale underkastelse.

Er det slik dere kvinner er skrudd sammen, dvs. at dere ØNSKER å bli dominert av en mann ? Da er jo 100 års likestillingskamp bortkastet.

Skrevet

Det er ikke alle kvinner som er sånn, men ja jeg innrømmer det, jeg liker i hvertfall menn med makt, prøver å få bort de tankene så godt jeg kan, og jeg kan jo ikke noe for det...mange kvinner blir jo tiltrukket av menn som har vært lovbryter og sitter i fengsel, menn som er politi osv, det er vel et ønske om å forandre noen og det å føle at noen passer på oss.

Over til det andre:jeg begynner å få store følelser for denne mannen, så jeg må si ifra til ham strengere, det skal jeg gjøre, det er sånn at når man liker noen/forelsker seg, så forsvinner mye av fornuften også, så dette må jeg jobbe med.

Forslag til spørsmål jeg kan stille til ham?

Gjest Elfrida
Skrevet
Jeg vet jeg bør kutte ham ut,
Du vet det jo selv.
Skrevet

Ville ikke spurt han om noe som helst, men kommet meg bort fra han imens "leken" er på et tidlig stadium.

Skrevet

Dette hørtes jo ikke så veldig lovende ut .

Temperament + sjalu + dominerende er en blanding som er ganske eksplosiv .

Skrevet
Det er ikke alle kvinner som er sånn, men ja jeg innrømmer det, jeg liker i hvertfall menn med makt, prøver å få bort de tankene så godt jeg kan, og jeg kan jo ikke noe for det...mange kvinner blir jo tiltrukket av menn som har vært lovbryter og sitter i fengsel, menn som er politi osv, det er vel et ønske om å forandre noen og det å føle at noen passer på oss.

Kan du ikke prøve å finne deg en mann som i det minste ikke har så mye temperament , men som er dominerende hvis du trigger på det?

Skrevet

Over til det andre:jeg begynner å få store følelser for denne mannen, så jeg må si ifra til ham strengere, det skal jeg gjøre, det er sånn at når man liker noen/forelsker seg, så forsvinner mye av fornuften også, så dette må jeg jobbe med.

Dette er sørgelig lesning.

Du burde droppe denne mannen, men du gjør det neppe. Men det blir en tøff opplevelse for deg, så lykke til.

Skrevet

jo, det kan hende jeg dropper denne mannen, føler jeg at han blir for innpåsliten, og at jeg ikke makter det, gjør jeg det.

Skrevet

Lukten av vold i nær framtid, er ganske sterk.

Skrevet

Du vet godt hva som kommer til å hende hvis du går inn i et forhold med ham, så hvis du allikevel gjør det fortjener du vel egentlig det som kommer til å skje.

Ikke kom og si at du ikke er blitt advart.

Skrevet
Det er ikke alle kvinner som er sånn, men ja jeg innrømmer det, jeg liker i hvertfall menn med makt, prøver å få bort de tankene så godt jeg kan, og jeg kan jo ikke noe for det...

Hva slags makt har denne kosovo-albaneren?

Skrevet

Hmm.. hvis din søster eller bestevenninne ble sammen med en slik type, hva ville du anbefalt henne, ønsket for henne?? Jeg tror de færreste ville sett en de er glad i havne opp i et slikt forhold, like fullt går de gjerne inn i det selv, desverre. Du har jo allerede fått dårlig magefølelse, stol på det!!

Skrevet

Han har ikke makt, men han er en dominerende person, jeg vet at jeg ikke skulle ha fått følelser og jeg vet jeg må bort, men samtidig finner jeg han veldig tiltrekkende, og jeg som lovte meg selv at aldri mer...har vært sammen med en sjalu person tidligere, jeg har sagt til denne kosovo mannen at jeg ikke kan bli sammen med ham, likelvel sier han at han elsker meg og spør om jeg elsker ham mye, noe jeg sa ja til, det skulle jeg ikke gjort.

:sengekos:

Jeg må tenke over dette mye.

Skrevet
Han har ikke makt, men han er en dominerende person, jeg vet at jeg ikke skulle ha fått følelser og jeg vet jeg må bort, men samtidig finner jeg han veldig tiltrekkende, og jeg som lovte meg selv at aldri mer...har vært sammen med en sjalu person tidligere, jeg har sagt til denne kosovo mannen at jeg ikke kan bli sammen med ham, likelvel sier han at han elsker meg og spør om jeg elsker ham mye, noe jeg sa ja til, det skulle jeg ikke gjort.

:sengekos:

Jeg må tenke over dette mye.

Ja, ja, Norge er et fritt land, man kan gjøre som man vil. Hvis du mangler fare og spenning i ditt liv, kan du forsøke strikk-hopping, para-gliding, rafting i sjoa eller melde deg frivilillig til tjeneste i Irak. Eller du kan bli sammen med en galning fra Kosovo som sannsynligivs vil gjøre livet ditt til et helvete. Valget er ditt.

Ettersom du satte inn den knulle-sengen i innlegget ditt, vet vi forresten alle hva du har tenkt å gjøre. Vi hører vel fra deg på krisesenteret om noen måneder.

Skrevet

galning fra kosovo? du kjenner han jo ikke, han sliter bare litt med sjalusi.... og knulle sengen? ble du provosert? jeg posta feil;-)

Men gi meg fornuftige r¨åd da, fra spøk til alvor: hva slags spørsmål skal jeg stille ham? :popcorn:

Skrevet

Enten er du et :forumtroll: eller så grusomt naiv at du vil få problemer i de fleste forhold. :riste:

Du skal ikke stille ham noen spørsmål, du bær ikke treffe ham. Du bør heller forsøke å finne ut hva du ønsker deg av et forhold og så kan du handle ut fra det.

Skrevet

Hvorfor skal du spørre ham om noe som helst? Småpsykopatiske menn forandrer seg ikke av noen "tankevekkende spørsmål".

Hold deg unna ham! Hjelpes.

Skrevet
galning fra kosovo? du kjenner han jo ikke, han sliter bare litt med sjalusi.... og knulle sengen? ble du provosert? jeg posta feil;-)

Men gi meg fornuftige r¨åd da, fra spøk til alvor: hva slags spørsmål skal jeg stille ham? :popcorn:

He he, jeg tror du er en tøysegutt som vil provosere jentene her inne.

Jeg gikk nesten på den finten, men bare nesten :goodbye:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...