Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går dårligere tider i møte økonomisk, og har derfor planer om å handle jevnt og trutt, spes på strawberrynet, og ha et lite lager av diverse ting når jeg må begynne å snu på krona. (jo, jeg har hørt om pengesparing. :fnise: )

jeg har allerede begynt, og ervervet meg en diorlebestift. ellers tenker jeg at hårkremer går greit. maskaraer er kanskje ikke så lurt eller? det er ikke snakk om årevis fram i tid, men fra sommeren 08. hvilke produkter er grei å lagre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løst mineralsminke blir aldri gammel.

Så der er det bare å hamstre ivei.

Ellers fungerer det vel som med brød, det mer parabener og preservativer det er i produktene det lenger varer de :sjarmor:

Flytende og våte ting varer også kortere enn tørre og faste.

Skrevet

ok, får lagre en box idpudder eller to. kanskje rouge også. og ellers kjøre på med lebestifter. :sexy:

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Men er leppestifter egentlig forbruksvare? Hos meg skjer det sjelden at de blir oppbrukt; det som brukes opp, er stort sett mascara, foundation, solpudder, rouge og concealere. Mascara kan vel lagres i 1/2-1 år, men det forutsetter at du er disiplinert nok til å ikke åpne dem for å prøve, og at du lagrer dem relativt kjølig.

Skrevet

ja, her er lebestifter forbruksvare nr 1. er helt hekta på diverse stifter, bl a noen glossy saker fra dior. det er nok derfor de brukes opp så fort, siden de er glossy. vanlige lebestifter holder leeenge ja.

får prøve å ikke touche maskaraene! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...