Gå til innhold

Liker ikke kvinner sci-fi?

Liker ikke kvinner sci-fi?  

70 stemmer

1. 1. Liker ikke kvinner sci-fi?

• Ja, jeg liker det
      36
    • Nei, jeg liker det ikke
      24
    • Nei, men jeg liker fantasy
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk at av kvinner/jenter ikke liker sci-fi, men at fantasy er greit. Men er det sant? Selv liker jeg begge deler. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, jeg glemte jo alternativet - Jeg liker begge deler.

Jaja.

Skrevet

Er ikke begeistra for noen av delene, men om "Pirates osv" går under fantasi, så er det bedre enn Sci-fi.

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Jeg liker en del sci-fi, men ikke sånn som Star Trek er osv.

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg liker en del sci-fi, men ikke sånn som Star Trek er osv.

:kjefte:

Gjest Britt Banditt
Skrevet
:kjefte:

Mannfolk og Star Trek :ler:

Samboeren min elsker det. Jeg er nok litt anti-Star Trek bare på trass :ler: (Men det skal sies at han har fått mange sesonger av meg da, og de er dyre i forhold til vanlige serier, koster ca 800 kr :sjokk:)

Gjest Nedfall
Skrevet

Samboeren min elsker det. Jeg er nok litt anti-Star Trek bare på trass :ler: (Men det skal sies at han har fått mange sesonger av meg da, og de er dyre i forhold til vanlige serier, koster ca 800 kr :sjokk:)

:hakeslepp:

Vel.. ok, er vel ikke så.... veeeldig fan, men det er jo sci-fi, så da tålererer jeg det meste..

Gjest StockDama
Skrevet

Liker star trek jeg, Tng dåg, ikke tos =p

Ooooog Quantum leap går vel under sci fi, siden det er tidsreiser og greier. Og liker en haug diverse sci fi filmer.

Elsker fantasy også, så er vel noe 50/50 greier gående her.

Skrevet
Jeg har inntrykk at av kvinner/jenter ikke liker sci-fi, men at fantasy er greit. Men er det sant? Selv liker jeg begge deler. :)

Jeg liker begge deler! På bakgrunn av meg selv er jeg derfor tilbøyelig til å si at det er tull at ikke kvinner liker sci-fi, men på den andre siden sier fordommene i meg at den gjennomsnittlige jente ikke liker det ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er ingen fan av noen av delene. Nåja, jeg har sett enkelte ting som jeg har likt, men det er ikke noe jeg i utgangspunktet oppsøker frivillig. Men jeg har flere venninner som liker begge deler, selv om jeg har inntrykk av at de var enda mer opptatt av dette for noen år siden.

Skrevet

Jeg liker begge deler , sci-fi bedre enn fantasy .

Hadde dilla på sci-fi på vgs og plukket filmer og bøker etter sjangeren , men er mindre interessert i dette nå enn tidligere .

Skrevet

Hmf. Litt mindre generalisering, takk! Jeg er scifi-tilhenger på min hals, men ST og SW har jeg aldri klart å like..og vi er maaange!

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Hmf. Litt mindre generalisering, takk! Jeg er scifi-tilhenger på min hals, men ST og SW har jeg aldri klart å like..og vi er maaange!

Haha, det var jo bare tull da ;)

Skrevet (endret)

Nei, er ikke spesielt begeistret for noen av sjangrene, men liker fantasy bedre enn sci-fi. Nå skal det jo sies da, jeg er veldig glad i film og det blir en del filmtitting innenfor disse sjangrene også.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av yvonne
Skrevet

Liker fantasy bedre enn sci-fi... kan like sci-fi også... kommer an på

Skrevet

Jeg liker begge deler. Men jeg er selektiv, ikke all sci-fi er bra bare fordi det er sci-fi, sånn som enkelte gutter mener.

Skrevet

Liker både sci-fi og fantasy, men tror nok sci-fi kommer høyest opp på listen. Favorittene er A. C. Clarke og I. Asimov :jepp:

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg er skikkelig "antifan" av begge deler. Har prøvd både bøker, filmer og TV-serier, men klarer ikke å bli engasjert av disse sjangrene. Kjeeeeder meg bare.

Uansett, det er godt vi er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...