Gå til innhold

Pakke ut .rar filer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet ned en cd som var pakket inn i .rar, men på denne pcen var det visst umulig for meg å pakke ut. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet (endret)

Da bruker du bare iceows !

Du kan selvsagt bruke winrar også, men det er jo shareware, så hvorfor ikke bruke noe som er gratis i steden.. ?

Endret av Nedfall
Skrevet

Hva er det egentlig som blir disabled? Jeg har brukt trial-versjonen min i over et år nå, og har da all funksjonaliteten jeg overhodet har behov for.

(Tviler på at en person som ikke vet hvordan de skal finne et program for å åpne .rar-filer på egenhånd engang vil ha behov for noe mer enn grunnfunksjonene uansett..)

Gjest Nedfall
Skrevet
Hva er det egentlig som blir disabled? Jeg har brukt trial-versjonen min i over et år nå, og har da all funksjonaliteten jeg overhodet har behov for.

Tja.. si det ? ;)

Lastet ned winrar nå, og stilte klokka 2 måneder frem i tid, og den funket fint for det, både på unpack og pack.. ? :klø:

Den eneste gangen "nagscreen" kommer opp, er når man starter winrar fra startmenyen. Alt funker uten "mas", hvis man bruker kontekst menyen i windows explorer..

Men allikevel, det er unødvendig å bruke shareware, hvis man ikke gidder betale for det. Det blir som å låne naboens bil, året rundt, og ikke betale ett spikka grann..

(Tviler på at en person som ikke vet hvordan de skal finne et program for å åpne .rar-filer på egenhånd engang vil ha behov for noe mer enn grunnfunksjonene uansett..)

Det er vel ikke noen begrunnelse for å bruke shareware, fremfor freeware, når funksjonaliteten ellers er praktisk talt helt lik !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...