Nikki Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg og min kjære klarer ikke å bestemme oss for bryllupsreisemål og nå har vi kommet på ideen om å dra til Venezuela eller Jamaica. Er det noen som har vært der og som gjerne vil dele sine erfaringer med oss så hadde vi blitt kjempeglad. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Fishy Skrevet 11. april 2003 #2 Del Skrevet 11. april 2003 Har vært i Venezuela, som er et av de mer vestlige landene i Sør Amerika. Det som er så flott, er at man kan oppleve både jungel, små landsbyer i fjellene og strandliv... Det er ikke et land jeg ville reist til kun for sol og varme, for da tror jeg kanskje en av de karibiske øyene er bedre. Dersom dere derimot har lyst til å OPPLEVE noe, så er Venezuela helt genialt... siden det tilbyr så mye. Det kan imidlertid bli ganske dyrt om dere skal reise mye rundt (Venezuela er billig sammenlignet med Norge, og jeg vil tro billigere enn Jamaica pga mindre turisme, men mange av de organiserte turene kan bli dyre... f.eks. utflukt til Salto Angel (verdens høyeste vannfall), som er et absolutt must..). En annen ting: Jeg lurer på om de har noe trøbbel der nå? Mener jeg har lest om noe opprør og demonstrasjoner? Men det trenger ikke bety noe... Bare spør hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå