Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres yndlings parfyme til hverdag og fest bruk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristin_
Skrevet

Liker veldig godt DKNY sine parfymer. Bruker Be Delicious og den med sitruslukt litt om hverandre.

Skrevet

Gucci Envy er et must i parfymebeholdningen min.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Dior sine parfymer. Favorittene er J'adore, Miss Dior Cherie og Forever Dior. Jeg liker også godt de klassiske parfymene til Chanel og Woman fra Hugo Boss.

Skrevet

Egentlig så vet jeg ikke...men kanskje

Hverdag:

Paris Hilton (den med striper)

Princess - Vera Wang

Festbruk:

Babydoll

With love Hilary Duff

Baby phat golden goddess

Skrevet (endret)

Min favoritt er Brit fra Burberry.

Endret av Grønt blad
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Min nye favoritt:

Gucci eau de parfum!

Den passer sikkert best til festbruk, men bruker den på dagen også, bare litt mindre doser:)

Liker 5th avenue fra Elizabeth Arden også, den er veldig "snill", føler den passer best om sommeren.

Code fra Armani er også god.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Jeg har sikkert femti ulike parfymer, men bruker bare en brøkdel til normalt (de oppbevares mørkt og kjølig):

For tida går det i:

Allessandro dell'Acqua

Armani Code

Bvlgari Omnia

D&G Feminine

DK Cashmere Mist

Gucci Envy

Narciso Rodriguez

YSL Nu

(sikkert noen flere, men jeg takler ikke søte parfymer for tida).

I dag har jeg for eksempel på meg Gucci Edp (den brune), i en veldig mikroskopisk dose for å ikke drepe folk omkring meg.

Endret av Morgan le Fay
Skrevet (endret)
Jeg har sikkert femti ulike parfymer, men bruker bare en brøkdel til normalt (de oppbevares mørkt og kjølig):

For tida går det i:

Allessandro dell'Acqua

Armani Code

Bvlgari Omnia

D&G Feminine

DK Cashmere Mist

Gucci Envy

Narciso Rodriguez

YSL Nu

(sikkert noen flere, men jeg takler ikke søte parfymer for tida).

I dag har jeg for eksempel på meg Gucci Edp (den brune), i en veldig mikroskopisk dose for å ikke drepe folk omkring meg.

Jeg hart også lurt på YSL Nu (finnes billig på SN nå tror jeg)

Kan du si noe om hvordan den er i forhold til BVL Black, Omnia og Black Cashmere ..? Har også lurt litt på Cinema.

Gucci Edp er veldig spennende og flott egentlig, men må være i mikroskopisk mengde ja. Husker jeg skrubbet den av første gang jeg prøvde!

Ellers bruker jeg veldig mye Caron for tiden - Sacre og Nuit De Noel.

Digger også Hermes Hiris for tiden

Endret av Parfumfreek
Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Nu er nok mer i retning Black og Black Cashmere enn den er lik Omnia. Den er varm, treaktig og aldri så like androgyn, altså ikke søt. Jeg har edp-en, og den blir bare bedre og bedre utover dagen.

Min neste tror jeg blir L'Artisan Passage d'Enfer (bare navnet!), men jeg må først få tak i prøver. Chanel Coco (den første) frister også.

Endret av Morgan le Fay
Skrevet

Akkurat nå går det i den klassiske Salvador Dalì parfymen (den med munnen). Liker også Dolce & Gabbana sin "One", fleste sommerduftene til Escada Og Ralph Lauren.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg har alltid vært interessert i duft og har vel nærmere 10 parfymer stående. Er alltid vanskelig å la være å kjøpe noe nytt når man er ute og reiser. Hvis jeg skal trekke ut 5 all time favoritter må det vel være:

Jean Paul Gaultier ( torsoen)

Angel - Thierry Mugler

Feminine - Dolce&Gabbana

L' instant Magique - Guerlain

Hypose - Lancome

Liker visst litt tunge og kraftige dufter

:)

Skrevet
Nu er nok mer i retning Black og Black Cashmere enn den er lik Omnia. Den er varm, treaktig og aldri så like androgyn, altså ikke søt. Jeg har edp-en, og den blir bare bedre og bedre utover dagen.

Min neste tror jeg blir L'Artisan Passage d'Enfer (bare navnet!), men jeg må først få tak i prøver. Chanel Coco (den første) frister også.

Ok, var det jeg kanskje trodde. Tror nok jeg har sansen for den der.

L'Artisan Passage d'Enfer har jeg prøve på - den er meget bra, men jeg foretrekker Tea for Two. Passage d'Enfer er kanskje litt mer mandig og litt søtere.

Skrevet

Jeg bruker disse mest:

-Chanel Chance

-Armani City Glam

-DKNY Woman

-Miss Dior Cherie

Og har også:

-Clinique Happy

-Calvin Klein Eternity

-Calvin Klein CK One

-Gucci Envy

-L'eau par Kenzo

-Lanvin Oxygene

-DKNY Woman Summer Fragrance

...og sikkert noen jeg ikke husker.

Skrevet

Jeg liker godt FCUK Her, det er vel den eneste av parfymene jeg har som jeg bruker. Synd den er umulig oppdrive i norge, damen i parfymeriet sa de hadde sluttet a produsere den, sa jeg ble kjempeglad da jeg sa den pa SN.

Skrevet

Nå om dagen bruker jeg Calvin Klein Euphoria, Armani Mania og Hypnose fra Lancome. Ønsker meg nye, men finner ikke den perfekte. Har også brukt Roma fra L. Biagiotti, men den er jeg lei og Laguna fra Dali. Tempore fra L. Biagiotti var min favoritt mes ner desverre utgått. Jeg liker litt søte pudderaktige dufter :)

Noen som har tips til hva jeg bør satse på? Lurer litt på Code fra Armani, men er redd den er litt lik de jeg allerede har. Sitrus og friske blomsterdufter kler meg dårlig.

æsj, jeg lager en egen tråd også jeg :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg kjøpte nylig Bvlgari Omnia Amethyste, og synes den er helt nydelig. Har egentlig ikke likt blomterdufter, men denne falt i smak. Bare så synd at duften forsvinner veldig fort...

Skrevet (endret)

Kjente en nydelig duft fra Versace - den skal jeg ønske meg til jull .. tror den het Christal.

Jeg liker absolutt ikke tunge dufter .. så min favoritt er Elisabeth Arden sin Green Tea .. Bruker både parfymen, dusj-gel, bodyloition og deodorant derfra .. Det luker bare rent og frisk - helt nydelig :)

Endret av Tulipa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...