Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så blank på nesen. Er det noen som har gode råd mot dette?

Er det noen som har erfaring med Cliniderm sin gele mot blankhet (den som er i rosa tube) eller ID sin Mineral Veil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk nedmattende produkter. clinique pore minimzer matter ned panne,nese og hake. Du kan også bruke pudder , det finst mange bra pudder for blank hud. Jeg synes I.D bare minerals er bra. Men du kan jo spørre hos en hudpleier om produktene, så kan du spørre i et parfymeri eller noe sånt etter pudder . Så kan du teste litt i parfymeriene og sånt for å finne ut hva du liker før du kjøper det .:]

Skrevet (endret)
Jeg er så blank på nesen. Er det noen som har gode råd mot dette?

Er det noen som har erfaring med Cliniderm sin gele mot blankhet (den som er i rosa tube) eller ID sin Mineral Veil?

Jeg synes ikke den fra Cliniderm var så god, men liker Clinique sin. Også bruker jeg transparent pudder enten fra ID eller pudderkulene til Guerlain. Den som heter mythic elsker jeg. Synes den er bedre til å matte enn ID sin faktisk.

Edit: Også bytta jeg fuktkrem. Har brukt alt mulig, Decleor, Clarins, Darolys etc....men Guinot sin Long Lasting Moisturizing Cream matter huden min bra ned. Den gir masse fukt, er rik og i tillegg virker den mattende ihvertfall på meg. Slet fælt med blankhet selv om jeg ikke egentlig hadde fet hud. Mer dehydrert egentlig...Prøv! :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Den rosa fra Cliniderm er full av alkohol og tørker ut huden. Noe av det verste jeg har prøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...