Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #41 Del Skrevet 10. april 2003 Diskuterer dessverre ikke min kroppsbygning med fremmede kvinner. det tar jeg som ett tegn på at du er liten og spinkel.... (Hvorfor plutselig så blyg BeggarLane?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #42 Del Skrevet 10. april 2003 Selvsagt hjelper det, Minnie. Sexysadie, liten og spinkel my ass. Har trent fotball og kampsport i ørten år, men jeg vil ikke gå inn og diskutere kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #43 Del Skrevet 10. april 2003 Sexysadie' date=' liten og spinkel my ass. [/quote'] Liten og spinkel rumpe? Uffda... :trøster: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #44 Del Skrevet 10. april 2003 Blæh. Sprettrumpe kaller man slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 10. april 2003 #45 Del Skrevet 10. april 2003 Nehei. Sprettrumper er med sprett! Det burde da jeg vite som ser en hver gang jeg snur meg og titter i speilet. :blunke: Liten og spinkel er ord som ikke beskriver en bra rumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #46 Del Skrevet 10. april 2003 Selvsagt hjelper det, Minnie. Sexysadie, liten og spinkel my ass. Har trent fotball og kampsport i ørten år, men jeg vil ikke gå inn og diskutere kroppen min. Det er som oftest slike fyrer som er mest touchy med tanke på å bli kritisert mh t sin kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. april 2003 #47 Del Skrevet 10. april 2003 Minnie mus er ei luremus, jeg tror aldri mikke har fått så mye som kjenne på brøda hennes, men når man tenker seg om littegranne.... så er vel de aller fleste kvinner sånn, - oppmerksomhet og atter oppmerksomhet.... dill og dall... sminke og tull... ush... Waco Det beste med denne sminkingen er at det beviser at kvinner ser grusomme ut uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #48 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg gir pokker i hva folk synes om meg. Jeg er ikke til for dem, jeg er til for meg. Så lenge jeg er fornøyd, gir jeg så til de grader beng i hva andre synes. Synes det er mye fisepikkeri her ass. Akkurat som å diskutere med kvinnfolk. Åja, dette er Kvinneguiden jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. april 2003 #49 Del Skrevet 10. april 2003 Baggerlane skal du overleve blant alle floksene her, er det særdeles viktig at du holder deres meninger og en armlengdes avstand. Menn vet at kvinner er klagere og surmulere, deres post her i livet er å være tilstedet for andre... tjenerinner. Slik har det alltid vært, og slik kommer det alltid til å være. Selv kvinneguiden har fått en mannlig leder nå. W Dere kommer alltid til kort.... at jeg holder ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #50 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg gir pokker i hva folk synes om meg. Jeg er ikke til for dem' date=' jeg er til for meg. Så lenge jeg er fornøyd, gir jeg så til de grader beng i hva andre synes. [/quote'] OOOPPPSSS Tråkket jeg deg på tærne... Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #51 Del Skrevet 10. april 2003 Ikke noe kvinnfolk skal få kjøre over meg, waco, ikke vær redd for det, ikke uten hun dukker opp med lærundertøy, pisk og håndjern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #52 Del Skrevet 10. april 2003 så du liker d på den måten du altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 10. april 2003 #53 Del Skrevet 10. april 2003 Gjerne slik, sexysadie! Litt spenning må til. Altfor få jenter som vil være med på noe moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martine Skrevet 10. april 2003 #54 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Som en videre undersøkelse av emnet "Når så du et erigert lem for første gang" lurer jeg på når dere kvinner her første gang så en gutt som "sprutet"? Hvilken inntrykk forbinder du med denne opplevelse. Hvilke reaksjoner hadde du? (Sjokk/redsel/fryd/fasinasjon/glede/skam osv) Det hadde vært artig å høre noen innlegg om dette -Gunnar Jeg så min bror ronke og sprute sin sæd i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå