Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! Som en videre undersøkelse av emnet "Når så du et erigert lem for første gang" lurer jeg på når dere kvinner her første gang så en gutt som "sprutet"? Hvilken inntrykk forbinder du med denne opplevelse. Hvilke reaksjoner hadde du? (Sjokk/redsel/fryd/fasinasjon/glede/skam osv) Det hadde vært artig å høre noen innlegg om dette -Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #2 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! Det hadde vært artig å høre noen innlegg om dette -Gunnar Hvorfor er det så spennende å høre om, Gunnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente75 Skrevet 9. april 2003 #3 Del Skrevet 9. april 2003 Hvorfor er det så spennende å høre om, Gunnar?? Ja, Gunnar! Hvorfor? Eller for å stille spørsmål annerledes: Når så du sist en gutt/mann ejakulere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 #4 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg så det i dusjen i dag tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. april 2003 #5 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg så det i dusjen i dag tidlig.... Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Kanskje med noen engelske fotballmenn i tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 Nei, Tottenham har et utmerket damelag også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2003 #8 Del Skrevet 9. april 2003 Kanskje med noen engelske fotballmenn i tankene? Eller Gunnar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. april 2003 #9 Del Skrevet 9. april 2003 Nei' date=' Tottenham har et utmerket damelag også.... [/quote'] tenkte ikke så langt jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. april 2003 #10 Del Skrevet 9. april 2003 Eller Gunnar.... Må ikke glemme Gunnar nei! Gunnar med ball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. april 2003 #11 Del Skrevet 9. april 2003 Mikke og Minnie sitter i ett tre eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Hold Mikke unna musa mi for pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 9. april 2003 #13 Del Skrevet 9. april 2003 Er ikke denne tråden bittelitegrann utenfor focus nå, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 9. april 2003 #14 Del Skrevet 9. april 2003 Har vært flink gutt og holdt meg utenfor Focus jeg nå da.... enda så fristendes hun ser ut.... http://www.kvinneguiden.no/Forum/profile.p...wprofile&u=3018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 9. april 2003 #15 Del Skrevet 9. april 2003 Hehe..vel, tilbake til temaet, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #16 Del Skrevet 10. april 2003 Nei' date=' Tottenham har et utmerket damelag også.... [/quote'] Tottenham har et damelag som ser utmerket ut, men de er langt ifra et utmerket damelag. Litt synd det er motsatt med damelaget til Arsenal. Kan kanskje ha noe med navnet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #17 Del Skrevet 10. april 2003 Tottenham suger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #18 Del Skrevet 10. april 2003 Tottenham suger Jepp, det er damelaget ditt Tottenham du snakker om her ja. Skulle fortsatt ønske jeg kunne si det samme om damelaget til Arsenal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2003 #19 Del Skrevet 10. april 2003 visste ikke engang Tottenham hadde ett damelag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graasek Skrevet 10. april 2003 #20 Del Skrevet 10. april 2003 http://www.spursladies.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå