milla_86 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er heeeelt hekta på denne serien. Og er straks ferdig med å se sesong 4 (den som sendes på tv nå). Er det noen som vet om det er lagt en sesong 5? og når kommer evt denne på dvd? Kan vel ikke bare være meg som digger denne serien. Og jeg må si "Christian Troy" er et bevis på at kroppen ikke trenger å forfalle bare fordi man blir eldre. *jammi* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 30. oktober 2007 #2 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. oktober 2007 #3 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nip/Tuc.... I LOVE IT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 30. oktober 2007 #4 Del Skrevet 30. oktober 2007 Liker det også, men har vel ikke oppdaget det før sesong 4. Går jo på så dustete tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla_86 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. november 2007 Liker det også, men har vel ikke oppdaget det før sesong 4. Går jo på så dustete tid. Dete r jeg enig i. Med skole kl 8, tirsdag morgen er det bare å glemme å se på det. Så jeg kjøpte meg like godt alle sesongene, beste investeringen jeg har gjort (når det gjelder tvserie vel og merke). Så nå gleder jeg meg bare til sesong 5 kommer. Er i gang nå i USA:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ami Skrevet 6. november 2007 #6 Del Skrevet 6. november 2007 Liker det også, men har vel ikke oppdaget det før sesong 4. Går jo på så dustete tid. samme her. Blir dvdmaraton av sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg liker også denne serien veldig godt, men kom desverre litt sent inn i den. Lurer derfor på om noen kan forklare meg at de to gubbene kan ha en sønn sammen, samtidig som Julie er moren? Forstår ikke det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Del Skrevet 7. november 2007 Har bare sett få episoder av serien, men skambra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. november 2007 #9 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg liker også denne serien veldig godt, men kom desverre litt sent inn i den. Lurer derfor på om noen kan forklare meg at de to gubbene kan ha en sønn sammen, samtidig som Julie er moren? Forstår ikke det jeg... Fordi den Julia var utro med Christian mens hun var gift med Troy(?). Troy trodde derfor at han var den biologiske faren ganske lenge. (og ja.. jeg har fast TV-tid etter egentlig leggetid hver mandag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. november 2007 #10 Del Skrevet 7. november 2007 Sønnen er så utrolig stygg. Likner Michael Jackson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla_86 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg liker også denne serien veldig godt, men kom desverre litt sent inn i den. Lurer derfor på om noen kan forklare meg at de to gubbene kan ha en sønn sammen, samtidig som Julie er moren? Forstår ikke det jeg... Julia og Sean var highschool sweethearts. Og giftet og ble gravide ganske unge. Men Julia hadde en one night med Christian rundt da hun ble gravid. Hun hadde hele tiden vært redd han kunne vært faren og da Matt var ca 16 tok hun dna test som viste at Christian var faren. Dermed er Christian den biologiske faren til Matt, mens Sean er pappaen han har vokst opp med Fordi den Julia var utro med Christian mens hun var gift med Troy(?). Troy trodde derfor at han var den biologiske faren ganske lenge. (og ja.. jeg har fast TV-tid etter egentlig leggetid hver mandag). Christian og Troy er samme personen. Legene heter Christian Troy og Sean McNanamra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. november 2007 #12 Del Skrevet 8. november 2007 Christian og Troy er samme personen. Legene heter Christian Troy og Sean McNanamra Hehe.. derfor jeg skrev (?) etter navnet hans. Det hørtes ikke riktig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå