Gjest piropa Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tenkte det hadde vært gøy med en tråd der vi poster bilder av antrekkene vi kunne tenkt oss å gått med i jula/nyttårsaften! Kjoler, sko, smykker - hva det måtte være! Mine favoritter kommer snart..
Gjest piropa Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Noen kjoler jeg absolutt kunne tenkt meg...: kjole1 kjole2 kjole3 kjole4 Hva synes dere? Kom med antrekket du synes passer perfekt for jul og nyttår!
Gjest Tigerjente Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Den siste kjolen der elsker jeg. Har drømt om den mange ganger.. Veldig flott. De andre er ikke helt i min stil. Hva jeg ender opp med selv, er foreløbig veldig ukjent..
Lilywhite Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg likte også den siste. Vet ikke hva jeg ender opp med selv ennå, kjøpte en rød kjole til jul i fjor, men den var litt sånn glinsende og tykk i stoffet og litt utringet med en brosje mellom puppene, så det var egentlig et impuls/nødkjøp fordi jeg ikke hadde funnet noe annet ennå...når jeg tenker meg om så jeg litt ut som en julegave selv i den kjolen, hehe.... Men i år skal jeg til Berlin 17.-20. des, så da finner jeg forhåpentligvis noe der Rød er jo julefargen over alle, men i år tror jeg jeg går for svart, passer bra til nyttårsaften og, og er mer klassisk slik at jeg kan bruke den i andre anledninger også...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Den første kjolen var kjempe sexy! Har aldri sett den siden før, takk for tipset :-D
Solknapp Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Personlig liker jeg kjole 1,2 og 4. Bra side forresten I år vil jeg ha en paljettkjole til julebordet (ikke en glorete) men har ikke funnet den rette enda... Julaften har jeg ikke tenkt så mye på enda... Blir en mer klassisk type hadde jeg tenkt meg.
Gjest Frysepulver Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Noen som har bestilt fra den siden før? Var jo endel fint der faktisk!
Merneith Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Noen kjoler jeg absolutt kunne tenkt meg...: kjole1 kjole2 kjole3 kjole4 Hva synes dere? Kom med antrekket du synes passer perfekt for jul og nyttår! Nr 1 var fin. Men jeg hadde vært bekymret for passformen. Og lengden? Virket noe kort. Nr 2 var var direkte grusom. Er det fløyel? Billig, på alle måter. Nr 3 var fin. Litt mye mønster muligens? Likner litt på en sommerkjole, dog. Men definitivt min favoritt av alle 4. Nr 4 hadde vært fin i et annet stoff. Stoffet ga kjolen et litt billig preg.
amles Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Nr 1 var fin. Men jeg hadde vært bekymret for passformen. Og lengden? Virket noe kort. Nr 2 var var direkte grusom. Er det fløyel? Billig, på alle måter. Nr 3 var fin. Litt mye mønster muligens? Likner litt på en sommerkjole, dog. Men definitivt min favoritt av alle 4. Nr 4 hadde vært fin i et annet stoff. Stoffet ga kjolen et litt billig preg. Akkurat det jeg tenkte da jeg så kjolene.. Men jeg likte 1 best, skikkelig sexy!
aline Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 denne skulle jeg gjerne hatt, nydelig. og denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå