Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, har bestilt meg et par deilige boblejakker (til under halvpris av hva de koster i Norge ) pluss noe kult fra Abercrombie. Fetteren min bor i USA og han har fått oppdraget med å sende det til meg. Spørsmålet da er hvilken måte som er billigst, USPS, Fedex, UPS eller finnes det enda flere. Om noen har erfaringer, pliis del :smile:
canica Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Jeg har ingen kjente som kan sende for meg. Men jeg har tips for sånne som meg. Har fått meg en egen "privatadresse" via www.jetcarrier.com (gratis å opprette) Veldig ofte er frakt innen usa inkludert i prisen. Gutta på jetcarrier signerer for pakkene, sender dem via fly hjem til norge. De håndterer toll og moms før de sender pakkene hjem til deg. Perfekt for dem som handler på ebay som vil kjøpe fra dem som kun shipper til usa/canada Alle pakker som kommer til "din adresse" innen fredager kl 12 blir pakket om til 1 pakke før den blir sendt videre med fly til norge hver mandag. Har testet både med iphone fra apple, brudekjole og masse morro fra ebay. Jetcarrier har gjort jobben superbra hver gang Endret 29. oktober 2007 av canica
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Skjønner ikke at de kan sende så billig. Sjekker UPS og Fedex og får det ikke til å bli mindre enn ca 160 dollar...godt over Jetcarriers 355 NOK. Må man være medlem eller noe sånt hos Jetcarrier? Så også at private kan levere inn til Jetcarrier og sende som gave, det er jo bra!
prescella Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Om broren din bor i Usa får han vel bare ta seg en ringerunde til USPS,FedEx etc? Jeg var i USA i sommer og for oss ble det billigst å sende med USPS. Sendte da en DIGER eske med alt fra klær,sko,kosmetikk,shampoo etc. Kosta 100 dollar så det var ikke direkte billig det heller,men det var snakka om MYE vi sendte hjem(Pga overvekt på flyet...)
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Har sjekket Fedex og UPS på nettet, for 4 kg (grovt anslag, veier nok ikke mer tror jeg) skulle de har rundt 140-150 dollar. Synes det ble utrolig dyrt...så Jetcarrier virker jo fristende. Får sjekke USPS også.
canica Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Ingen medlemkap. Du kan registrere deg når som helst og får umiddelbart opprettet en egen adresse. Når du bestiller varer oppgir du denne adressen samt att: ditt navn. Deretter logger du deg på hos jetcarrier og registrerer at de kommer til å motta en pakke (gjerne oppgi trackingnummer) fra selskap dittogdatt. Resten fikser de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå