Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Leste for en tid tilbake en reportasje om en høy mann og en lav dame som var gift, og som hadde fått endel negative reaksjoner fra høye kvinner som mente høye menn måtte 'spares' til dem... De fleste kvinner ønsker seg en mann som en høyere enn seg selv, og for ekstra høye kvinner er dette vanskelig å finne. Så, hva mener KGs kvinner? Høye og lave! Selv er jeg ca 165 cm og har samboer på 190, så dersom visse personer hadde fått viljen sin så burde jeg 'ofre' min kjære til en høy kvinne...
Gjest Piper Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg hadde ikke ofret min mann til noen, og klarer ikke de høye jentene å finne sin egen mann, så er nå det ikke min eller andre sin feil.
¤flicka¤ Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Det er neppe veldig mange som tenker sånn. Jeg er iallefall 180 og tanken har aldri falt meg inn
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Det er neppe veldig mange som tenker sånn. Jeg er iallefall 180 og tanken har aldri falt meg inn Det var da bra!! Hvis ikke kunne det fort blitt litt :slåss:
minienthe Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) he he, husker venninna mi fikk en del stygge blikk og kommentarer når hun var sammen med en fyr på godt over 190... selv er hun 165 ca. jeg er 169 og vil helst ha de over 185 selv så jeg bør vel kanskje overlate mine potensielle til høye kvinner og ? Endret 29. oktober 2007 av minienthe
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 he he, husker venninna mi fikk en del stygge blikk og kommentarer når hun var sammen med en fyr på godt over 190... selv er hun 165 ca. Det ser unektelig litt rart ut når vi rusler ved siden av hverandre - vi ser ut som far og datter noen ganger når en ser på skyggen...
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Høye menn er flott det. Men ikke for høye da...Jeg hadde en greie på gang med en mann på kanskje nærmere 2 meter (?) mens jeg selv er 170 cm. Det ble for drøyt! Menn på 170 cm blir liksom for stusselig. Mannen bør være høyere enn kvinnen i forholdet, synes jeg.
Amalie_85 Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Hmmm...har aldri hørt noe sånt jeg. Jeg er 162 og sambo er vel bare et halvt hode høyere enn meg. Men jeg hadde ikke sett det som noe problem om han var like høy som meg eller lavere heller! Jeg ville jo ikke gått fra mannen om han hadde skada seg og måtte sitte i rullestol f.eks. Så elsker man noen ser jeg ikke hva det skulle gjøre om han er høy, lav, eller det er andre ting!
Frida Frosk Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke rart det blir krig her i verden. Froskemannen er 40 cm høyere enn meg. Ser kanskje litt rart ut, men har ikke tenkt å "gi han bort" til høyere jenter.
Gjest Advena Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Så teit! Selv er jeg 172, og forventer ikke at høye menn skal spares til meg. Edit: Forresten, jeg kjenner et par hvor gutten er 2 meter, og jenta er 165 ellerno. Tror ikke de har fått noen negative bemerkninger ihvertfall. Skjønner heller ikke hvorfor de skulle fått det. Endret 29. oktober 2007 av Advena
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Noen høye jenter mener vel det er 'bortkastet' da... Men for oss medlemmer av den kortvokste 'rase' bidrar det kanskje til å jevne ut høydeforskjeller --- hvertfall i de forhold der en får barn
Gjest Jenna88 Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Leste for en tid tilbake en reportasje om en høy mann og en lav dame som var gift, og som hadde fått endel negative reaksjoner fra høye kvinner som mente høye menn måtte 'spares' til dem... De fleste kvinner ønsker seg en mann som en høyere enn seg selv, og for ekstra høye kvinner er dette vanskelig å finne. Så, hva mener KGs kvinner? Høye og lave! Selv er jeg ca 165 cm og har samboer på 190, så dersom visse personer hadde fått viljen sin så burde jeg 'ofre' min kjære til en høy kvinne... Haha, dette må være noe av det dummeste jeg har hørt! Hvis de er så overfladiske at de ikke kunne falt for en lav mann, uansett personlighet, og til tross for at han var drømmetypen, da synes jeg virkelig de kan leve videre i den rosa boblen sin.
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Men et par der dama er 185 og mannen er 165 ville vel vært et syn som tiltrakk seg blikk, eller? Et slikt par ville vel møtt flere blikk enn oss korte damer med høye kjærester?
jannamor Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) nei vettu meg hva??? stakkars de som velger mannen ut fra høyde!!!! nå skal det sies at jeg er liten og min forlovede er høy, men jeg gir blange f.... i damer som mener de må spares? hva med kjemi?? nei vettu, da får de leve lykkelige ensom i alle sine dager, tenk om matchen er 20 cm lavere enn dama da? skal man la vær å bli sammen da? nei dette kjente jeg jeg ble irritert over tihihihihi min kjæreste!!! finn en god match og gi blanke i høyde må desverre si at jeg nok hadde fnist litt om mannen var mye lavere enn dama, men ville unektelig synes det var fantastisk og Endret 29. oktober 2007 av jannamor
Gjest Advena Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Men et par der dama er 185 og mannen er 165 ville vel vært et syn som tiltrakk seg blikk, eller? Et slikt par ville vel møtt flere blikk enn oss korte damer med høye kjærester? Jeg må si at høyde er en av tingene som jeg tiltrekkes av hos en mann. Men, selvsagt, hadde kjemien og kjærligheten vært der, hadde nok høyden ikke hatt så mye å si likevel. Endret 29. oktober 2007 av Advena
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg må si at høyde er en av tingene som jeg tiltrekkes av hos en mann. Men, selvsagt, hadde kjemien og kjærligheten vært der, hadde nok høyden ikke hatt så mye å si likevel. Enig med deg!
aquata Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Det er vel bare fornuftig at vi lave jenter får de høye mennene hvis jeg skulle valgt en mann på min høyde vill barna våre blitt veeeldig små.... vokste meg aldri opp til 1.60 en gang jeg
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har funnet en som er perfekt! Jeg er 165 og når jeg har på høghæla sko, så er han kanskje 3 cm høyere enn meg. Men jeg ville aldri bytta han ut pga høyden!
Gjest Heloise Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 Leste for en tid tilbake en reportasje om en høy mann og en lav dame som var gift, og som hadde fått endel negative reaksjoner fra høye kvinner som mente høye menn måtte 'spares' til dem... De fleste kvinner ønsker seg en mann som en høyere enn seg selv, og for ekstra høye kvinner er dette vanskelig å finne. Så, hva mener KGs kvinner? Høye og lave! Selv er jeg ca 165 cm og har samboer på 190, så dersom visse personer hadde fått viljen sin så burde jeg 'ofre' min kjære til en høy kvinne... Jeg er 161 cm (for guds skyld, jeg må jo ta med den ene cm'ern! ) og typen er 175 cm. Vi er knøtter begge to og det er perfect ^^ Eksen var 195 cm... Kanskje litt for høy for meg men, kink i nakken hele tiden Finnes jo høye damer som blir sammen med lave men også, så jeg vil ikke påstå at vi småttinger er "urettferdige" mot noen
Champagnepiken Skrevet 30. oktober 2007 #20 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er 170 cm og er sammen med en på 173 - kunne ikke falt meg inn å ikke like ham fordi han ikke er så veldig høy, vel? :klø: Nå er pappa'n min 170, da, så jeg er vel vant til korte menn. Men gutten min blir litt småsnurt når jeg tar på meg høye hæler...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå