Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Er veldig dårlig med å finne de rette produktene, og har vært gjennom en del i løpet av årenes løp. Fuktighetskremen jeg har nå er fra Clinique og heter Superdefence (for kombinert hud), men den er litt for feit for huden min, som trenger mer fukt enn fett. Ellers er den fin. Gir meg ikke kviser, men jeg merker at panna fort blir blank og kan kjenne fettlaget.. ikke deilig.

I kinna har jeg ganske normal hud, men T-sone er litt blank. Får lett kviser, noen produkter gir meg utslett og vil ikke ha en med alkohol eller parfyme (om det kan unngåes). Kna legge til at jeg bruker Dermalogica Special Cleansing Gel nå (har bare brukt en uke ca) og synes denne passer huden min bra:)

Så hva anbefaler dere som som har litt greie på sånne ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Dra til et parfymeri hvor de fører Biotherm produkter. Jeg bruker ikke noe annet og er superfornøyd!!!

Skrevet

Men er det ikke veldig mye parfyme og alkohol i Biotherms fuktighetskremer?

Skrevet

Hva med Skin Smoothing Cream fra Dermalogica?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Nei, det er ikke det. Har du veldig sensitiv hud så har de en egen serie for det (Biosensitive). Jeg handler ofte på www.strawberrynet.com , veldig billig og de tar ikke noe for frakt. Jeg pleier å holde meg under 200,- for å slippe toll...

Skrevet
Hva med Skin Smoothing Cream fra Dermalogica?

:Nikke:

Jeg elsker denne kremen!

Skrevet

Trodde SSC fra Dermalogica hadde fett også jeg da.. For har tenkt på den, men den er vel for fet, trodde jeg da.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud som blir fort tørr i kinnene og antydning til fetere t-sone dersom jeg ikke bruker rette produktene, men har ikke vært plaget med hverken tørrhet eller fet hud etter jeg begynte med SSC. Jeg tror at man kan stagnere talgproduksjonen ved å tilføre huden litt fett, og SSC er tross alt ikke SÅ fet. Jeg syns ikke den er fet i det hele tatt, faktisk. Active Moist var i alle fall ingenting for meg, da ble jeg faktisk skikkelig blank.

Går jo an å stikke innom en hudpleier og be om en prøve?

Gjest hyggelig
Skrevet

jeg fikk denne anbefalt av hudpleier, og jeg har blandingshud. den er ganske dyr, men vel verdt pengene! huden føles myk og god etter bruk, og den tilfører masse fukt uten å være fet. dette er den beste kremen ansiktet mitt har prøvd:)

http://us.strawberrynet.com/productDetail....28&goChar=D

(håper linken virker! evt. klipp og lim...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...